مسی ساعتی چقدر پول می گیرد| جزئیات دستمزد مسی به تومان در آمریکا

لیونل مسی پس از مدت‌ها گمانه زنی در مورد آینده خود، سرانجام  قبل از شروع بازار نقل و انتقالات تابستانی 2023 به باشگاه اینتر میامی آمریکا پیوست.

در هفته های اخیر نام مسی با باشگاه الهلال عربستان همراه شد که پیش از این پیشنهادی را ارائه کرد که تنها در دو فصل به یک و نیم میلیارد دلار می‌رسید! همچنین اخباری درباره بازگشت اسطوره آرژانتینی به بارسلونا مطرح شد. جایی که تبدیل به یک بازیکن بزرگ شد و ستاره شد، اما در نهایت لئو به رفتن به لیگ آمریکا رضایت داد. 

*دستمزد مسی با اینترمیامی چقدر است؟

دستمزد مسی با اینترمیامی به طور رسمی اعلام نشده اما گزارش های مطبوعاتی تایید کردند که او مبلغ هنگفتی را دریافت خواهد کرد که بیشترین رقم در تاریخ لیگ آمریکاست

طبق گزارش های مطبوعاتی، دستمزد لیونل مسی در تیم جدیدش حدود 50 میلیون دلار در هر فصل تخمین زده می شود، علاوه بر مواردی که مجموع درآمد او در هر فصل از 100 میلیون دلار (حدود 5 هزار میلیارد تومان) فراتر می رود.

لیونل مسی

روزنامه اتلتیک انگلیس تایید کرد که مسی درصدی از سود اپل و آدیداس را به همراه گزینه مالکیت درصدی از سهام باشگاه را در پایان قرارداد خود دریافت خواهد کرد.

بدین ترتیب مسی سالیانه حدود 5 هزار میلیارد تومان، ماهیانه 420 میلیارد تومان، روزانه 14 میلیارد تومان و ساعتی حدود 600 میلیون از باشگاه آمریکایی دریافت خواهد کرد.

*مدت قرارداد مسی با اینتر میامی چقدر است؟

مدت قرارداد مسی با اینترمیامی به مدت سه سال است زیرا قرارداد این بازیکن آرژانتینی با تیم جدیدش در ژوئن 2026 به پایان می رسد و از اول جولای 2023 آغاز می شود. با این حال، طبق گزارش روزنامه TYC، بندی در قرارداد لیونل مسی وجود دارد که به او اجازه می دهد پس از پایان فصل دوم به صورت رایگان، بدون هزینه و بدون قید و شرط جدا شود.