خبری از گلر خارجی جدید پرسپولیس نیست!

پرسپولیس برای تقویت تیمش دست روی دو گزینه خارجی گذاشت. آن‌ها برای داشتن یک ذخیره مطمئن برای بیرانوند به سراغ یک گلر ۱۹ ساله برزیلی رفتند و با ننکا میگل جونیور به توافق رسیدند. حتی مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد این گلر چهارشنبه هفته قبل به ایران خواهد آمد، ولی با گذشت چند روز از وعده درویش، این اتفاق رخ نداد و خبری از حضور گلر برزیلی در تهران نیست. این گلر حتی شب گذشته برای تیمش در لیگ سری بی برزیل هم به میدان رفت و دو گل هم دریافت کرد.

باشگاه پرسپولیس قرار بود ۹۰ هزار دلار پول رضایتنامه این بازیکن را پرداخت کند، ولی این اتفاق تا این لحظه رخ نداده است. حال مشخص نیست کلا حضور این گلر برزیلی در پرسپولیس منتفی شده و یا اینکه این انتقال با تاخیر انجام خواهد شد. گزینه بعدی خارجی پرسپولیس در خط حمله بود. آلیو باجی مهاجم سنگالی بوردو مورد توجه گل محمدی قرار گرفت و سرمربی قرمز‌ها خواهان حضور این مهاجم ۲۵ ساله شد.

مذاکرات برای خرید این بازیکن با باشگاه فرانسوی انجام شد، ولی هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است. باشگاه بوردو می‌خواهد این بازیکن را به صورت قطعی به فروش برساند، ولی مبلغی که برای رضایتنامه این بازیکن در نظر گرفته بسیار بالاست و پرسپولیس توان پرداخت چنین پولی را ندارد. پرسپولیسی‌ها با توجه به این شرایط خواهان جذب قرضی باجی شدند، ولی هنوز باشگاه بوردو با این موضوع موافقت نکرده است.

گره کار باشگاه پرسپولیس برای جذب این دو بازیکن خارجی فقط پول است و قهرمان فصل قبل فوتبال ایران و یکی از نماینده‌های کشورمان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا حتی توان پرداخت رضایتنامه ۹۰ هزار دلاری را هم ندارد. حال باید دید درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس چطور می‌خواهند این گره کور را باز کنند و تیمشان را در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا تقویت کنند.

خبری از گلر خارجی جدید پرسپولیس نیست!