پیتزای عجیب مورد علاقه لیونل مسی| بدترین پیتزا برای مسی!

لیونل مسی  با عملکردهای باورنکردنی در این فصل اینترمیامی ستاره لیگ MLS شده است. او تاکنون در ۱۱ بازی ۵ گل زده و ۱۱ پاس گل داده و تصمیم گرفت از خود با یک وعده غذایی که او را به یاد خانه می‌اندازد پذیرایی کند. او به پیتزا فروشی آرژانتینی Banchero Miami مراجعه کرد و تصویر این پیتزای سنتی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، ولی هواداران از تصویر پیتزای مسی وحشت کردند.

این پیتزا به جای خمیر پر از روغن و گوشت و پنیر، شکل و شمایلی کاملا سالم داشت و با ورقه‌های گوجه فرنگی و زیتون و پیاز پر شده بود. و هواداران شام مسی را «بدترین پیتزای دیده شده» نامیدند.

یکی از آنها نوشت: «نمی‌توانم این غذا را پیتزا بنامم... این جنایت در حق پیتزا است.» دیگری اضافه کرد: «آخر چه کسی این را می‌خورد برادر؟» سومی نوشت: «غذای آدم فضایی‌ها»، و شخص دیگری پرسید: «این واقعا پیتزا است؟»

مسی در آرژانتین مشغول بازی‌های تیم ملی کشورش است و تنها گل پیروزی مقابل اکوادور را به ثمر رساند و در پیروزی ۳-۰ مقابل بولیوی روی نیمکت نشست. هواداران اینترمیامی اسطوره خود را در بازی مقابل آتلانتا ندیدند چرا که او با تیم به سفر نرفت و بازی را هم با نتیجه ۵-۲ باختند.

 

عکس| لیونل مسی بدترین پیتزای تاریخ را سفارش داد؛ این جنایت در حق پیتزاست!/ این غذا، شبیه غذای آدم فضایی‌هاست!