استوری عجیب شهاب زاهدی بعد از حواشی رونالدو

شهاب زاهدی در پنجره تابستانی به سر و صدای زیادی به تیم سابقش پرسپولیس اضافه شد و همانطور که بارها در مصاحبه‌هایش گفته بود انگیزه‌های زیادی برای درخشش در بازگشت به تیم محبوبش خواهد داشت ضمن اینکه کادر فنی و هواداران پرسپولیس بعد از جدایی آل کثیر و مهدی و شیخ دیاباته و پریرا حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کرده‌اند اما تا بدین جا این مهاجم  ۲۸ ساله بعد از گذشت ۴ هفته از مسابقات لیگ برتر هیچ نقش مثبتی در ترکیب اصلی یحیی گل‌محمدی نداشته و در لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر نیز باوجود اینکه یه نیمه فرصت خودنمایی مقابل تیم النصر را به دست آورده بود اما در این بازی هم دو موقعیت خوب گلزنی را از دست داد تا موج انتقادات هواداران پرسپولیس از شهاب زاهدی به شدت افزایش پیدا کند.

زاهدی نیز در واکنش به این انتقادات در صفحه شخصی اینستاگرامش استوری معناداری منتشر کرد و نوشت: «بگذار بگویند و بگویند و بگویند ... بگذار ببُرند و بدوزند و بپوشند ... تو بخند، گوش بده، خیره بمان، هیچ مگو.»

مهاجم پرسپولیس با این پیام بطور غیرمستقیم اعلام کرده که کاری به انتقادها ندارد و می‌خواهد خودش را ثابت کند اما با ادامه این روند چیزی برای او تغییر نخواهد کرد و مهاجم سرخ‌ها باید به جای فضای مجازی در زمین بازی خود را نشان داد.

استوری عجیب شهاب زاهدی بعد از حواشی رونالدو