گلایه مهدی طارمی از هواداران پرسپولیس

پرسپولیس در آذر ماه سال ۱۳۹۴ به مصاف نفت تهران رفت و مهدی طارمی مهاجم آن روزهای پرسپولیس پنالتی فوق‌العاده حساسی را در بازی مذکور از کف داد. طارمی روز چهاردهم آذر ماه سال ۱۳۹۴ طی گفت‌وگویی اختصاصی با خبرورزشی از اتفاقاتی که پس از آن مسابقه رخ داد به نوعی گلایه داشت.

او با اشاره به حملاتی که پس از مسابقه به صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی صورت گرفته بود به خبرورزشی گفت: بدیهی است هواداران از پنالتی که من خراب کردم ناراحت باشند. افرادی که روی سکوها تشویقت می‌کنند حق انتقاد هم دارند اما واقعا انتظار نداشتم به من فحاشی کنند. اصلا انتظار چنین رفتاری را با خودم نداشتم. من پنالتی را خوب زدم اما علیرضا بیرانوند بهتر عمل کرد.

طارمی درباره دلیل این‌که او پشت توپ ایستاد هم گفت: پنالتی‌زن تیم قبل از شروع مسابقه انتخاب می‌شود؛ آقای برانکو من را انتخاب کرده بود و انجام وظیفه کردم. اگر در بازی‌های بعدی باز هم چنین تصمیمی بگیرد دوباره پشت توپ قرار می‌گیرم.

طارمی در ادامه این مصاحبه مدعی شد پرسپولیس قطعا انسجام بیشتری پیدا می‌کند و حتما مدعی قهرمانی در لیگ پانزدهم خواهد شد. اتفاقی که به وقوع هم پیوست و پرسپولیسی‌ها در نهایت نایب قهرمان شدند.

مهدی طارمی