عملکرد پرفراز و نشیب حریف استقلال

فولاد فصل را با علیرضا منصوریان و خیلی بد شروع کرد اما با حضور مارتینز اسپانیایی هم شرایط تیم محبوب خوزستان خیلی بهتر نشد. آنها البته با این مربی سه پیروزی یک بر صفر کسب کردند اما به تیم‌هایی چون مثل رفسنجان سه بر صفر و تراکتور دو بر صفر باختند و به طور کلی شرایط چندان مطلوبی در جدول رده‌بندی ندارند.

با این حال جواد نکونام امروز باید مقابل تیم سابقش بازی کند و انگیزه‌های زیادی برای این بازی دارد. از طرفی فولادی‌ها هم می‌دانند که مقابل صدرنشین لیگ برتر پیکار خواهند کرد و به همین دلیل در خانه خود از انگیزه‌های بسیار زیادی برخوردارند و اصلاً نمی‌توان گفت استقلال بازی راحتی در پیش دارد. نکته مهم در مورد فولاد خوزستان عملکرد پرفراز و نشیب این تیم است. شاگردان مارتینز در بعضی از بازی‌ها خوب کار می‌کنند ولی در برخی از مسابقات خیلی راحت نتیجه را به حریفان واگذار می‌کنند.

عملکرد پرفراز و نشیب حریف استقلال

مارتینز در نشست خبری روز گذشته خود هم اعتراف کرد که تیمش حال و روز خوبی ندارد و برای فرار از این شرایط به دنبال کسب 3 امتیاز مقابل استقلال است. وی حتی گفت که نکونام را هم از زمانی که در لیگ اسپانیا بوده می شناسد و استقلال با او فصل خوبی را پشت سر می گذارد.

استقلالی‌ها در آستانه بازی با پرسپولیس می‌خواهند با شکست فولاد خوزستان روحیه بهتری پیدا کنند و جواد نکونام هم اصلاً قصد ندارد بازی با فولاد خوزستان را فدای دربی پایتخت کند.او تیمش را با تمام قوا به مصاف فولاد می فرستد تا مارتینز را هم مثل خمز شکست بدهد.