چرا مربیان استقلالی کیفیت پایینی دارند؟/  ۴ مربی استقلالی به نیم فصل هم نرسیدند!

از ابتدای لیگ برتر تا امروز مربیانی مثل علیرضا منصوریان ، رسول خطیبی، سید مهدی رحمتی و محمود فکری از تیم‌های خود جدا شده‌اند.

صرف نظر از کم تحمل بودن بعضی از تماشاگران و مدیران باشگاه‌ها باید گفت هر چهار مربی جزو مربیان استقلالی لیگ برتر محسوب می‌شوند و حالا باید دید با ادامه این روند آیا تا پایان نیم فصل باز هم مربی دیگری از تیمش جدا می‌شود یا نه؟

نکته مهم اینجاست که معمولاً مربیان زودتر و بیشتر از مدیران موقعیت شغلی خود را از دست می‌دهند و البته یک سری از جابجایی‌ها هم عجیب است به طور مثال در همین لیگ فعلی یک مربی ناکام چند هفته پیش جانشین یک مربی ناکام دیگر شد!

چرا مربیان استقلالی کیفیت پایینی دارند؟/  ۴ مربی استقلالی به نیم فصل هم نرسیدند!

در میان چهار مربی استقلالی که این فصل کار خود را از دست دادند علیرضا منصوریان از همه زودتر مجبور به جدایی از فولاد خوزستان شد، چراکه جو اهواز به شدت علیه این مربی بود. سید مهدی رحمتی هم خودش از نساجی مازندران استعفا کرد و از همه عجیب‌تر مورد رسول خطیبی بود که قبل از برکناری باشگاه پیکان قرارداد او را برای فصل آینده هم تمدید کرده بود!

سرانجام اینکه محمود فکری هم در هوادار نتایج ضعیفی کسب کرد و جدایی او از این باشگاه تهرانی کاملاً قابل پیش‌بینی به نظر می‌رسید.