اخبار خوب از اردوی استقلال مخابره می‌شود

پس از انتشار خبر رفع مشکل مالیاتی استقلال و باز شدن حساب مسدود این مجموعه حالا باید منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم هم باشیم تا استقلال بتواند پیش از ورود دوباره به لیگ و البته رسیدن به تاریخ پایان فصل نقل و انتقالات یعنی هفتم اسفند قرارداد بازیکنانی که به تازگی به خدمت گرفته است را یکی بعد از دیگری در هیئت فوتبال استان تهران ثبت کند. در چنین شرایطی است که استقلال می‌تواند با خیالی آسوده به دور برگشت رفته و با پشتوانه نفرات قبلی که در اختیار داشته به مصاف رقبا برود.

اما نگاهی به دو بازیکن خارجی جذب شده استقلال این واقعیت را پیش رو قرار می‌دهد که جواد نکونام با تقویت خط دفاعی و حمله تیمش می‌خواهد یک تیم بهتر از نیم فصل اول را به دور برگشت بیاورد.

حضور رافائل سیلوا در کنار روزبه چشمی، محمد حسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی و آرمین سهرابیان می‌تواند عامل موثری در تقویت قوای خط دفاعی این تیم باشد. چرا که حالا بازیکنانی از جمله روزبه چشمی می‌توانند در شرایطی که استقلال نیاز به هافبک دفاعی دارد به میدان رفته و استقلال را کمک کنند.

از سوی دیگر حضور جلال الدین ماشاریپوف در خط حمله این تیم کنار مهرداد محمدی، آرمان رمضانی، گوستاوو بلانکو و دیگر عناصر تهاجمی استقلال مثل پیمان بابایی این باور را به هواداران استقلال می‌دهد که خط حمله تیم محبوبشان برای دور برگشت شرایطی متفاوت با دور رفت را پیش روی تماشاگران این تیم قرار خواهد داد.

اخبار خوب از اردوی استقلال مخابره می‌شود

در صورتی که مشکلات و اختلافات اخیر بین جواد نکونام و علی خطیر به پایان برسد که گفته می‌شود عده‌ای درصدد این موضوع برآمده اند، قطعاً می‌توان گفت که استقلال به عنوان مدعی فعلی قهرمانی در بالای جدول هر روز در حال تیم‌تر شدن است. این در شرایطی خواهد بود که پرسپولیس و سپاهان نیز به موازات استقلال ظرف روز‌ها و هفته‌های اخیر با قدرت در حال تمرین و برپایی اردو‌های تدارکاتی هستند تا همراه با بازی‌های دوستانه بازگشتی پرقدرت به نیم فصل دوم داشته و استقلال را تحت تاثیر قرار بدهند.