به گزارش افکارخبر، علی انصاریان همچنان در عرصه هنر و بازیگری پرتلاش ظاهر می شود. وی برای آخرین کار سینمایی اش به سراغ رضا صادقی رفت و دو آهنگ جدید را از مرد سیاهپوش گرفت.

 

انصاریان در مورد فعالیت های هنری اش چنین گفت: «فیلم "آخر خط" آخرین کار ماست که در بهمن ماه پرده برداری می شود. فکر می کنم تا الان روند خوبی داشتم و همیشه به دنبال این بودم تا کار جدیدم بهتر از کارهای قبلی باشد. به همین دلیل با توجه به اینکه در کار سینما باتجربه تر شده ام به سراغ رضا صادقی رفتم تا از احساس و صدای خوب او استفاده کنم.»

 

انصاریان در مورد دوست قدیمی اش چنین توضیح داد: «رضا صادقی یکی از دوستان قدیمی و دوست داشتنی من است. وقتی به رضا گفتم برای فیلم آخر خط دو کار خوب از او می خواستم بدون کوچک ترین مکثی به پیشنهادم پاسخ مثبت داد و تا امروز هم هیچ صحبتی در مورد مسایل مادی نکرده. رفاقت من و رضا فراتر از آن است که صحبتی در این مسایل انجام دهیم. اما با تمام این حرف ها به خوبی می دانم که رضا جزو گران ترین هاست و حتی این را می دانم که به همین راحتی ها به کسی کار نمی دهد.»

 

رفاقت انصاریان و صادقی به روزهایی برمی گردد که انصاریان از پرسپولیس جدا شد و صادقی به دنبال مجوز وزارت ارشاد بود: «رفاقت من و رضا به روزهای سخت برمی گردد. به همان روزهایی که من از پرسپولیس جدا شدم و رضا نیز به دنبال مجوز آلبوم و کنسرت بود. هر دو بلاتکلیف بودیم. من پرسپولیس را از دست داده بودم و در مورد رضا هم این احتمال می رفت تا او به خارج برود.»

 

وی ادامه داد: «ما در آن روزها کلی با هم گریه کردیم و دوست شدیم. خیلی از شب ها تا صبح رضا شعر می گفت و با هر بیت شعر گریه می کردیم. هیچ وقت آن دوران را فراموش نمی کنم و یادم نمی رود که ثمره آن دوستی به آلبوم "وایسا دنیا" ختم شد. آلبومی که به نظر من در دهه خودش بهترین آلبوم موسیقی ایران بود. به نظر من رضا صادقی لیاقت چنین چیزی را داشت و اگر بزرگ و معروف شد، فقط به خاطر احساس و مهربانی خاص خودش بود.»

 

انصاریان در مورد دو کار جدیدی که رضا صادقی برای فیلم آخر خط ساخته، عنوان کرد: «دو کاری که رضا برای فیلم ما ساخته را تاکنون از جایی نشنیده اید و این دو کار از طریق فیلم ما منتشر خواهد شد. من فکر می کنم جنس این دو کاری که در آلبوم ما می شنوید شبیه آهنگ های همان آلبوم "وایسا دنیا" است و به همان اندازه جذابیت خواهد داشت. من از رضا به خاطر این دو موزیک ممنونم و امیدوارم که بعد از اکران شدن فیلم بتوانم رضایت در چشمان او ببینم. جدا از اینها برای رضا خیلی خوشحالم چون او حالا دختر عزیزی به نام "تیارا" دارد و زندگی خوبی را کنار همسر خوبش تجربه می کند.»

 

مگر می شود که علی انصاریان و رضا صادقی در مورد فوتبال صحبت نکنند: «همانطور که می دانید رضا به شدت پرسپولیسی است و به همین دلیل بعید است که در دیدارهای ما و معاشرت هایمان صحبتی در مورد فوتبال و پرسپولیس نشود. از اینکه پرسپولیس به روزهای بهتری رسیده خوشحالیم و امیدواریم که تیم محبوب مان به قهرمانی برسد.»