به گزارش افکارخبر، مهدی کیانی درباره آخرین وضعیت گسترش فولاد پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: بعد از بردی که هفته گذشته به دست آوردیم به شرایط ایده آل خود بازگشتیم. در این مدت هم که لیگ تعطیل است تمرینات خوبی را انجام دادیم و کاملا آماده بازی با پرسپولیس در هفته چهاردهم هستیم. 

وی در ادامه افزود: بازی کردن با پرسپولیس آن هم در ورزشگاه آزادی کار بسیار دشواری است. هم ما و هم آنها فوتبال زیبایی را به نمایش می گذاریم ولی بدون شک گسترش تیم دست و پا بسته ای نخواهد بود و می رویم که با امتیاز از تهران برگردیم. 

هافبک گسترش فولاد درباره عملکرد خودش در لیگ پانزدهم و مشکلی که ابتدای فصل با فراز کمالوند داشت، تصریح کرد: مشکل خاصی با فراز کمالوند نداشتم. یک مسال جزیی بود که خداراشکر حل شد. تمرینات خودم را منظم زیر نظر کادر فنی انجام می دهم و می خواهم به تیمم کمک کنم چون واقعا مجموعه گسترش فولاد مجموعه بسیار یکدل و هماهنگی است. انشاالله بتوانم گوشه ای از محبت آنها را جبران کنم. 

وی در پاسخ به انتقاداتی که ابتدای فصل به پیر بودن تیم گسترش فولاد و همچنین حضور بازیکنان تاریخ مصرف گذشته چون خودش شده بود اذعان داشت: آن حرف ها همگی از روی حسادت زده شده بود با تراکتور به مشکل خوردم و برخلاف میل باطنی ام از تیم جدا شدم. الان هم به هیچکدام از این حرف ها اهمیت نمی دهم و سعی می کنم پولی که از گسترش می گیرم حلال باشد. 

کیانی درباره اینکه آیا دلش برای بازی کردن در تراکتور تنگ شده است یا خیر، گفت: من زندگی و جوانی ام را برای تراکتور گذاشتم و خیلی ناراحتم و گلایه دارم. به خاطر تراکتورسازی و هوادارانش از خیلی از تیم ها و پیشنهادهای دهن پر کن گذشتم و در تیم محبوبم ماندم. مشاهده کردید که بعد از ترک تراکتور هم به قولم وفادار ماندم و از تبریز بیرون نرفتم. همه زندگی ام را مدیون تیم بزرگ تراکتور و  هوادارانش هستم. 

وی درباره برکناری تونی اولیویرا از تراکتورسازی عنوان کرد: من در حدی نیستم که بخواهم درباره تراکتور صحبت کنم اما تونی مربی کاربلدی است. در مدتی که با او کار کردم چیزهای زیادی از او آموختم. از طرفی هواداران تراکتورسازی او را بسیار دوست دارند. انشاالله هرچه خیر باشد برای تراکتور و هوادارانش رقم بخورد ولی هر مربی ای که بخواهد جایگزین تونی شود کار سختی پیش روی خود خواهد داشت. 

کاپیتان سابق تراکتورسازی درباره شایعه پیوستن کمالوند به تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تاکنون صحبتی در این باره کمالوند با ما نداشتند اما تا جایی که می دانم او تمام فکر و ذکرش گسترش فولاد است.او صبح به تمرین می آید و تا شب درگیر تیم هستند بعید می دانم گسترش را حداقل تا پایان فصل ترک کند. 

کیانی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا هیچ وقت پیشنهاد پرسپولیس را برای پیوستن به این تیم قبول نکرد، گفت: دوست داشتم در پرسپولیس بازی کنم اما به هواداران تراکتور قول داده بودم که این تیم را ترک نکنم. التبه من امسال به دلیل مشکلات خانوادگی در تبریز ماندم و شاید در آینده هر اتفاقی رخ بدهد ولی فعلا هیچ پیشنهادی ندارم و فقط به موفقیت گسترش فکر می کنم.