به گزارش افکارخبر، علی اکبر طاهری در خصوص اینکه شنیده می‌شود اعضای کادر فنی پرسپولیس از نبود برخی امکانات در اردوی کیش ابراز نارضایتی کرده‌اند اظهار داشت: درست است که در این مدت در سفر کربلا بودم اما روزی 7،8 بار با اعضای تیم در کیش تماس داشتم و مشکل خاصی هم به گوش من نرسید، فقط برای انجام بازی دوستانه در زمین اصلی کیش مشکلی پیش آمد.

وی ادامه داد: زمانی که در سفر بودم یک مورد در اردو پیش آمد که خیلی سریع با مسئولان کیش تماس گرفتم و آن مشکل هم حل شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه شایعه شده برخی از تیم‌ها مانند تراکتورسازی خواهان به خدمت گرفتن برانکو ایوانکوویچ هستند خاطرنشان کرد: بارها گفته‌ام که هیچ علاقه‌ای به پاسخ دادن به شایعات ندارم.

طاهری درباره درگذشت یکی از هواداران پرسپولیس در جریان بازی این تیم و نفت تهران در ورزشگاه تختی گفت: واقعاً از شنیدن این خبر ناراحت شدم و حتماً در یکی دو روز آینده به منزل این هوادار می‌روم. نمی‌دانم چرا وقتی گفتیم می‌خواهیم به خانه این هوادار برویم بعضی‌ها موج سواری کردند و گفتند آنها هم می‌خواهند این کار را انجام دهند. این هوادار عضوی از خانواده پرسپولیس است و وظیفه ماست تا از خانواده او دلجویی کنیم.

وی در خصوص اینکه شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس با محسن فروزان و وحید طالب‌لو مذاکراتی داشته است، اظهار داشت: برانکو تا امروز فهرستی به من یا دیگر مسئولان باشگاه ارائه نداده اما مسلماً در نیم‌فصل مانند ابتدای فصل برای جذب بازیکن با سرمربی تعامل خواهیم داشت.

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: برای جذب یک یا چند بازیکن مسائل زیادی را باید در نظر گرفت، هم شرایط فنی و هم شرایط بودجه‌ای. ما نمی‌توانیم 10 بازیکن را جذب کنیم بلکه باید روی حساب و کتاب و چارچوب خاص در فصل نقل‌وانتقالات نیم فصل عمل کنیم.

طاهری درباره تشکیل جلسه هیئت مدیره پرسپولیس عنوان کرد: با توجه به اینکه تازه من شب گذشته از سفر کربلا به تهران آمدم و حسین عبدی هم می‌خواهد برای گذراندن یک دوره به انگلیس برود، احتمالاً هفته آینده جلسه هیئت مدیره برگزار خواهد شد.

وی درباره اینکه طبق قانون تجارت نمی‌تواند به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس فعالیت کند، گفت: طبق قانون تجارت شرکت‌ها می‌توانند با سرپرست هم اداره شوند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.