به گزارش افکارخبر، کریستیانو رونالدو با 4 گلی که شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مالمو زد نه تنها در نیمی از گل‌های پیروزی هشت بر صفر تیمش سهیم بود، بلکه شمار گل‌هایش درمرحله گروهی لیگ قهرمانان را به 11 رساند و از این حیث رکورددار شد.

او پس از این بازی گفت: بسیار خوشحالم. تیم بازی فوق‌العاده‌ای داشت و همه چیز خوب پیش رفت. همه بازیکنان و نه فقط مهاجمان،‌ عالی کار کردند. می‌دانستیم که می‌توانیم بازی را ببریم. با فشاری که در خط حمله می‌‌‌‌‌آوردیم به گل رسیدیم. به شخصه من بسیار خوشحالم که توانستم یک رکورد دیگر برجای بگذارم.

رونالدو درباره نارضایتی هواداران به خاطر حذف رئال از جام حذفی اسپانیا (به خاطر ماجرای استفاده از چریشف سه اخطاره) که در جریان بازی این تیم برابر مالمو هم نشان داده شد، اظهار داشت: این طبیعی است. در باشگاهی مانند رئال‌مادرید، اگر اوضاع خوب پیش نرود از شما انتقاد می‌شود با این حال وضعیت ما دارد بهتر می‌شود. پنج پیروزی متوالی کسب کرده‌ایم که روند خوبی محسوب می‌شود. به همین شیوه به کارمان ادامه دهیم، عالی می‌شود.

«هو» شدن بنیتس در ابتدای بازی که نامش در بلندگوهای ورزشگاه و تصویرش در اسکوربورد ورزشگاه پخش شد، موضوع دیگری بود که درباره آن از رونالدو سؤال پرسیده شد. او در این باره هم تأکید کرد: من دلیلش را درک نکردم و برایم تعجب‌آور بود. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و نمی‌دانم مشکل چیست. هواداران می‌توانند اعتراض‌شان را طوری که می‌‌خواهند نشان دهند اما کار سرمربی ما خوب است و او دارد با شرایط کار در رئال‌مادرید خودش را تطبیق می‌دهد. به او باید زمان داد. به نظر من که بنیتس دارد، خوب کار می‌کند.

رونالدو در توپ طلا و قرار گرفتن در میان سه نامزد نهایی کسب آن هم عنوان کرد: من دغدغه بردن توپ طلا را ندارم و از فصلی که دارم به خصوص بعد از مشکلاتی که در ابتدای آن داشتم راضی‌ام. حالا اعتماد به نفسم بیشتر شده و تیم هم واقعا دارد به من کمک می‌کند.

آینده رونالدو و مکالمه جنجالی‌اش با لوران بلان، ‌سرمربی پاری‌سن‌ژرمن (پس از بازی رئال و PSG) موضوع دیگری بود که مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها به آن اشاره داشت. او گفت: رفتن من به پاری‌سن‌ژرمن فقط یک شایعه است. در سال‌های اخیر مردم به اتفاقاتی که پیرامون کریستیانو رخ می‌دهد عادت کرده‌اند اما باشگاه از زمانی که به اینجا آمده‌ام، به من کمک کرده و از وضعیتم راضی‌ام. مکالمه‌ای هم که با بلان داشتیم خیلی پیچیده نبود. وقتی یک نفر با شما رفتار خوبی دارد، شما هم سعی می‌‌کنید که با او صحبتی داشته باشید. اگر شخصی از چلسی، منچستر یا بارسلونا هم چنین رفتاری را با من داشته باشد، با آنها حرف می‌زنم. مسلماً این کار معنای خاصی نمی‌دهد. می‌‌گویید من به بلان پیشنهاد انتقالم را داده‌ام؟ شایعه جالبی است.

رونالدو سپس به رکوردشکنی‌اش اشاره داشت و تأکید کرد: من به دنبال رکوردها نیستم بلکه این رکوردها هستند که به دنبال من می‌آیند.

بازی امشب چلسی و پورتو و روبه‌رو شدن مورینیو با کاسیاس هم سوژه دیگری بود که خبرنگاران درباره آن از کسی که در جریان رابطه آن دو نفر بوده است، سوال پرسیدند. رونالدو در این خصوص اظهار داشت: این بازی چلسی برابر پورتو است نه بازی مورینیو برابر کاسیاس. امیدوارم کسی که شایسته‌تر است، پیروز شود.

انتقادات اخیر از رئال‌مادرید آخرین موضوع بود که رونالدو درباره‌اش صحبت کرد. او در این باره هم عنوان کرد: این هفتمین فصل حضور من در رئال‌مادرید است و می‌دانم که اوضاع این باشگاه چگونه است. من نمی‌توانم تمام روز را به فکر کردن درباره طرز تفکر دیگران درباره خودم سپری کنم. شما باید کارتان را انجام دهید و ذهن‌تان آزاد باشد.