دایی:قهرمانی خودش می داند چه کرده است

به گزارش افکارخبر، محمد دایی در خصوص برتری صبا مقابل ملوان اظهار داشت: بازی در سطح خوبی برگزار شد و حریف ما یک تیم قدرتمند و پر مهره بود که در نیمه اول بازی بهتری نمایش گذاشت و بازیکنان ما در این نیمه عملکرد خوبی را ارائه ندادند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم شرایط فرق کرد و تیم ما با بازی عالی که به نمایش گذاشت جدا از اینکه یک گل به ثمر رساند چند فرصت گلزنی خوب دیگر هم از دست داد. در هر صورت به آنچه می‌خواستیم رسیدیم و پیروزی شیرین و دلچسبی کسب کردیم.

مربی تیم صاب دلیل روند خوبی که این تیم در پیش گرفته را همدلی دانست و یادآور شد: تیم ما یکدست و متحد است و هر چه از لیگ گذشت از لحاظ بدنی، تاکتیکی و هماهنگی شرایط‌مان بهتر شد. در حال حاضر هم شرایط بسیار خوبی داریم و ان‌شالله این روند را تا پایان فصل ادامه خواهیم داد تا در نهایت به یک جایگاه خوب در جدول برسیم.

دایی درباره بی‌حاشیه بودن تیمش نیز تصریح کرد: تیم ما بی‌حاشیه‌ترین تیم لیگ است از این جهت که وظایف هر فردی در تیم مشخص بوده و بازیکنان فقط به خوب تمرین کردن و موفقیت تیم فکر می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش مشکل مالی دارد یا نه؟ گفت: باشگاه تا آنجا که در توانش باشد پرداختی‌های بازیکنان و کادرفنی را انجام داده و مشکلی از این بابت وجود ندارد. البته رقم قراداد بازیکنان تیم ما هم بالا نیست.

مربی صبا با اشاره به محرومیت فرید بهزادی‌کریمی از همراهی تیم صبا نیز خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم وارد این بحث شوم که کمیته انضباطی به چه دلیل بازیکن ما را محروم کرد اما ما در بازی با ملوان خیلی به کرمی احتیاج داشتیم و این بازیکن مهره کارگشایی برای تیم صبا است.

محمد دایی درباره خداحافظی محسن قهرمانی از داوری و ارتباط این مسئله به قضاوت جنجالی قهرمانی در دیدار معروف سپاهان و پرسپولیس نیز عنوان کرد: قهرمانی داور خوب و زحمتکشی بود و امیدوارم در زندگی خصوصی‌اش موفق باشد. قضاوت او در بازی معروف سپاهان و پرسپولیس به تاریخ پیوست و او در خلوت خودش حتما به این مسئله فکر خواهد کرد که در آن مسابقه چه قضاوتی داشت. در هر حال هر آمدنی رفتنی دارد و من برای قهرمانی آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم.