به گزارش افکارخبر، سیروس دین‌محمدی در خصوص تساوی استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و هر دو تیم فوتبال جاندار و تکنیکی را به نمایش گذاشتند. من معتقدم آنها یک فرصت بیشتر نداشتند، ولی تیم ما چند موقعیت خوب را از دست داد. فرصت‌های تیم ما بهتر بود و مسلماً مستحق برد در این بازی بودیم.

وی در مورد تقابل دوباره استقلال و تراکتورسازی در جام حذفی خاطر نشان کرد: این بازی هم سخت است و چیزی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. البته این مسابقه باید حتماً برنده داشته باشد و ما تلاش می‌کنیم که با شکست دادن تراکتورسازی به فینال جام حذفی برسیم.

مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار تیمش برابر صبای قم گفت: صبا واقعاً تیم خوبی است و امسال نتایج خوبی گرفته است. صبایی‌ها کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارند و حتی این شانس را دارند که به صدر جدول برسند. سه امتیاز این مسابقه برای ما بسیار مهم است، چون در کورس قهرمانی هستیم و باید حتماً برنده شویم. البته الان نتایج مسابقات را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و فاصله فنی تیم‌ها هم به یکدیگر نزدیک است.

دین‌محمدی در پاسخ به این سؤال که «آیا قبول دارید مهاجمان استقلال امسال در گل زدن موفق نبوده‌اند؟»، گفت: ما باید بیشتر تمرین کنیم تا مهاجمان‌مان بیشتر گل بزنند. به هر حال این موضوع ممکن است مشکل‌ساز شود، ولی با تمرین کردن برطرف خواهد شد.