عبدی: به پرونده های حقوقی بغرنجی برخورده ایم

حسین عبدی در ارتباط با انتشار اخباری مبنی بر اینکه بعضی پرونده حقوقی بین‌المللی مربوط به بازیکنان سال‌های گذشته به مراحل حساسی رسیده و ممکن است مشکل ساز شود، گفت: اینکه ما چه در داخل و چه عرصه بین‌المللی با پرونده‌های حقوقی گوناگونی روبرو هستیم، یک واقعیت است و در این میان پرونده‌هایی داشته‌ایم که بسیار بغرنج شده‌اند و همانطور که در کنفرانس خبری هم اشاره کردم، بعضا مواردی هم پیش آمده است که باشگاه و آینده باشگاه را با خطر روبرو می‌کرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ما تمام موارد را در هیأت مدیره برسی می‌کنیم. این پرونده‌ها زیر نظر بخش حقوقی و سرپرست باشگاه هستند و با توجه به اولویت و فوریتی که وجود دارد پیگیری شده و با مصوباتی که وجود داشته و اقدامات باشگاه، بعضی نهایی و بسته می‌شوند.

وی در ارتباط با این مساله که چنین مسائلی از گذشته بر جای مانده است ولی با این وجود باشگاه تلاش دارد درباره آنها صحبت نشود، افزود: دقیقا به دلیل همین مساله در پاسخ به سوال شما، موضوعی پاسخ ندادم و فقط برای آسوده شدن خاطر هواداران می‌گویم که موارد بغرنج هم مدیریت شده‌اند. سیاست کاری ما این است که به باشگاه و حل مشکلات کمک کنیم بدون آنکه بخواهیم نوک پیکان را به سمت کسی بگیریم.

عبدی گفت: از سوی دیگر نمی‌خواهیم باعث نگرانی هواداران یا ناآرامی تیم بشویم و دنبال بزرگنمایی هم نیستیم. البته بدیهی است که رسیدگی همزمان به مسائل روزمره و مشکلات گذشته، باشگاه را تحت فشار زیادی قرار می‌دهد و کار را خیلی سخت می‌کند اما ترجیح می‌دهیم تا حد امکان ذهن هواداران را درگیر مشکلاتی که با آنها مواجه هستیم نکنیم.