محمد صمیمی در مورد حضور روبرت فازه کاش مربی مجارستانی اظهار داشت: این مربی سه هفته در تهران خواهد بود و پس از آن باید برای تمرین به مجارستان می‌رویم. مدارک دریافت ویزا را داده‌ایم و باید دید چه زمانی حاضر می‌شود. در حال حاضر روزانه دو جلسه تمرین داریم.

وی با اشاره به اینکه برای خرید مکمل‌ها دچار مشکل است، گفت: با توجه به اینکه فشار تمرینات بالاست حتما باید مکمل استفاده کنیم، اما با وضعیت فعلی و به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانم آنها را خریداری کنم.

ملی‌پوش پرتاب دیسک دوومیدانی عنوان کرد: در دوران بدنسازی حدود 200، 300 کیلو وزنه جابجا می‌کنیم و نمی‌توان با غذاهای معمولی آنها را انجام داد. مربی هم گفته است باید با برنامه تمرین پیش برویم و نمی‌توانیم به خاطر مشکلات فشار تمرینات را کم و زیاد کنیم.

وی با اشاره به قرارداد باشگاهی‌اش گفت: با وجود اینکه حدود 5 ماه از برگزاری لیگ می‌گذرد، هنوز باشگاه نفت پول قراردادمان را به ما نداده است و می‌گویند پول نداریم. 20 نفر در تیم دوومیدانی نفت حضور داشتند که کل هزینه آنها حدود 250 میلیون می‌شود که این مبلغ نصف قرارداد یک بازیکن نیمکت نشین فوتبال هم نیست.

صمیمی گفت: انتظار ما از مسئولین ارشد ورزش کشور است که کمک کنند تا شرایط بهتری داشته باشیم. ما هم استعداد و توانایی زیادی داریم و اگر حمایت شویم نه تنها کسب سهمیه بلکه می‌توانیم در المپیک مدال بگیریم.

وی با شاره به حضور در مجارستان گفت: مربی‌مان مسابقاتی را در نظر گرفته است که باید در آنها شرکت کنیم و امیدوارم با کسب مقام‌ در آن مسابقات هزینه‌های خود را تامین کنیم.