علی‌ نظری‌جویباری که در مراسم تشییع مرحوم رضا احدی شرکت کرده بود در این خصوص گفت: به هر حال وظیفه همه ما بود که در این مراسم حاضر باشیم. رضا احدی در اوج جوانی از بین ما رفت آن هم در حالیکه او از بهترین فوتبالیست‌ها بود اما کاری جز قرائت فاتحه و حضور در مراسم ختمش از دست ما برنمی‌آید.

وی در پاسخ به این سوال که اگر احدی الان فوتبال بازی می‌کرد مبلغ قراردادش چقدر بود، ادامه داد: اگر احدی الان فوتبالیست بود به هیچ عنوان قابل مقایسه با فوتبالیست‌های الان نبود. به نظر من او زود به دنیا‌ آمد اما با این همه بازیکنان خوبی تحویل فوتبال ایران داد. رضا دینش را به فوتبال ادا کرد اما فوتبال نتوانست دینش را به او ادا کند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره فصل نقل و انتقالات هم افزود: استقلال به نقل و انتقالات خاصی نیاز نداشت البته ما مهدی مؤمنی را هم جذب کردیم و امیدوارم همین شرایط حفظ شود تا استقلال بتواند هم قهرمان لیگ شود و هم قهرمان جام حذفی.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد از اتفاقاتی که در چند سال گذشته در استقلال افتاده ناراحت است، افزود: من و امیری در فصل نقل و انتقالات وظیفه داشتیم تا تیم خوبی ببندیم و بی‌منت هم این کار را انجام دادیم و همه دیدند که استقلال بهترین تیم بود. از طرف دیگر به جای اینکه هیأت مدیره عصای دست ما باشد اما بارها ما را زدند. به همین دلیل ما هم کنار کشیدیم و گفتیم خودتان کارها را انجام دهید اما به عنوان یک استقلالی همیشه یاور استقلال هستم اما در استقلال یکسری افراد نمی‌خواهند تیم پیشرفت کند و من هم چون استقلالی هستم نتوانستم این مسئله را تحمل کنم و کنار کشیدم.

نظری‌جویباری درباره اظهارات معینی که گفته بود یکی از معاونت‌های باشگاه استقلال باید حذف شود، خاطرنشان کرد: اگر معینی تصمیم‌گیرنده بود که این تصمیم‌ها را می‌گرفت اما او نشسته تا استقلال را تضعیف کند. خود من تا الان کاری جز تضعیف استقلال از معینی ندیدم. اگر او کاری انجام داده بهتر است مردم در این باره صحبت کنند.