الکساندر لوبانوف دروازهبان ازبکستانی پرسپولیس که با تاکید ویژه برانکو ایوانکویچ به تهران آمد و در کمتر از 24 ساعت با سرخ پوشان قرارداد بست در اولین بازی جام شهدا مقابل سایپا به میدان رفت و البته چنگی به دل نزد.

 

اگر چه این اولین بازی دروازه بان ازبک محسوب می شد و نمی توان در اولین 90 دقیقه او را محک جدی زد، اما خبرهای درون تیمی حاکی از آن است که لوبانوف به شدت از اضافه وزن رنج می برد و برانکو نیز متوجه این وضعیت شده است.

 

لوبانوف اگرچه دروازه بان با کارنامه ای است اما مشکل اضافه وزن او باید هرچه سریع تر برطرف شود. در همین راستا برانکو از دستیارانش خواسته تا با انجام تمرینات ویژه، این گلر ازبکی را به وزن ایده آل و چابکی لازم برساند.

 

با اشاره به همین وضعیت و نا آمادگی بدنی بود که مربی دروازه بان های پرسپولیس بعد از دیدار پرسپولیس و سایپا در جام رمضان به نا آمادگی این دروازه بان به صورت  آشکار اشاره کرد.

 

ایگور پانادیچ درباره حضور لوبانوف و وضعیت آمادگی اش پس از دریافت 2 گل مقابل سایپا صراحتا چنین گفت: «تا آنجا که ما می‌دانیم لوبانف، د‌ر‌وازه‌بان خوبی است، اما باید بیشتر کار کند، چون هنوز آماده نیست و ...»

 

این اعتراف در حالی صورت گرفته که لوبانف چند روز از تمرینات هفته قبل را نیز برای سفر به کشورش از دست داد و در حالی که پرسپولیس روز سه شنبه باید جدال سنگین و بزرگی را مقابل سپاهان برگزار کند، او تنها با چند جلسه تمرین قرار است درون دروازه پرسپولیس قرار بگیرد.