مجوزهای مستند پرسپولیس دیگر اعتبار ندارد

پیرامون حضورش در تمرین امروز تیم پرسپولیس اظهار داشت: امروز به تمرین پرسپولیس رفتم و با بازیکنان صحبت کردم. می خواهیم همان روند رو به رشد نیم فصل اول را ادامه دهیم و برابر تیم سپاهان نیز بازی قابل قبولی را ارائه دهیم.

وی ادامه داد:این موضوع را به بازیکنان یادآور شدم که هواداران از شما انتظار دارند همانند هفته های گذشته بازی های خوب را از خود به نمایش بگذارید. هدف ما در این فصل آرامش در پرسپولیس و قهرمانی در انتهای فصل است تا بتوانیم این تماشاگرانی که در گرما و سرما تیمشان را تنها نگذاشتند با یک جام خوشحال کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره فیلم مستند جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس و اکران این فیلم خاطرنشان کرد: همان طور که می دانید بیانیه ای از طرف باشگاه صادر شد که هر تبلیغات و یا رونمایی از جشن ها، مراسم ها که به نام باشگاه پرسپولیس باشد باید با باشگاه پرسپولیس هماهنگ شود. ما به هیچ عنوان این گونه مراسم را که تایید شده باشگاه پرسپولیس نباشد را قبول نداریم.

طاهری افزود:چند سال پیش جشنی گرفته شده بود که حالا می خواهند یک فیلم را از این جشن تهیه کنند. اکثر مجوزهای صادر شده برای همان سال است و الان هیچ اعتباری از سوی باشگاه ندارد. هر کس بخواهد بیاید و مال بیت المال را از این باشگاه ببرد و تکه ای از این باشگاه را بکند. ما تمام تلاشمان را از ابتدای فصل برای آرامش در این باشگاه گذاشته ایم و فقط می خواهیم به هف اصلیمان که قهرمانی است؛ برسیم.