علی زینالی در مورد پیروزی تیمش مقابل سپاهان گفت: بازی بسیار سختی را بردیم. شکست دادن یکی از بهترین تیم‌های ایران در زمین خودش آسان نبود. نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داشتیم، البته باید قبول کرد که سپاهان در این مسابقه فرصت‌های بسیار خوبی را برای گلزنی از دست داد و ما از معدود موقعیت‌های خودمان استفاده کردیم. شاید اگر پنالتی خلعتبری تبدیل به گل می‌شد همه چیز فرق می‌کرد، ولی خوشحالم که سه امتیاز باارزش گرفتیم.

وی با اشاره به گلی که در این بازی به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: این چهارمین گل فصل من بود که آن را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم، ولی راستش را بخواهید زیاد به گل زدن فکر نمی‌کنم. برای من فقط مهم این است که بازیکن تأثیرگذاری باشم. در ضمن باید از دغاغله هم تشکر کنم که پاس گلم را او داد.

هافبک - مهاجم تیم فوتبال سایپا در مورد دیدار حساس تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد: تقابل با پرسپولیس و استقلال همیشه حساسیت خاص خودش را دارد. پرسپولیس یکی از رقیبان اصلی ما برای کسب سهمیه یا قهرمانی است و این بازی برای ما یک مسابقه شش امتیازی محسوب می‌شود. اگر پرسپولیس را شکست بدهیم مدعی جدی قهرمانی می‌شویم، هرچند که نتیجه به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست.

زینالی در مورد اینکه آیا غیبت مهدی طارمی به سود سایپا نخواهد بود، گفت: قطعاً همین‌طور است و غیبت طارمی به سود سایپا و به ضرر پرسپولیس خواهد بود. این بازیکن نیازی به تعریف ندارد.