طبق روال چند بازی گذشته دو تیم علیرضا منصوریان مقابل تیم محبوبش و طرفداران استقلال ترجیح داد از روی نیمکت نفت تکان نخورد و دستیارانش را به کنار خط طولی بفرستد تا نکات فنی را به بازیکنان منتقل کنند.

 

منصوریان که با توجه به شرایط نفت باید به هر نحوی می شد استقلال را شکست می داد تا با این برد آرامش نسبی را به اردوی تیمش بازگرداند در بازی مقابل تیم محبوبش بار دیگر نقش مامور مخفی را روی نیمکت نفت بازی کرد تا زمینه شکست استقلال فراهم شد. حرارت و استرس بالای این مربی در طول 90 دقیقه بارها زمینه ایما و اشاره های علی منصور برای شاگردانش را فراهم کرد درست مثل این صحنه که سرمربی نفت با بالا بردن دو دست خود چنان فریاد می زند که اطرافیانش متعجب او را نگاه می کنند!

 

 

 

علی منصور که خوب می دانست راه بردن استقلال خیلی هم در این روزها سخت نیست بعد از گل زودهنگام ، تیمش را به فاز تدافعی برد تا به این شکل روی ضدحملات حساب بازکند و اختلاف را بیشتر کند.

 

تاکتیکی ریسکی که در دقایق پایانی تا مرز سکته دادن نفتی ها و خود این مربی پیش رفت و تنها اشتباه داور در نگرفتن پنالتی استقلال در دقایق پایانی باعث پا برجا ماندن بردن حساس و سرنوشت ساز علی منصور و نفت شد.