استیماچ: بازیکن‌سالاری در فوتبال ایران عُرف شده است

ایگور استیماچ پس از شکست 2 بر یک مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: در این مسابقه مشکلات زیادی داشتیم. تیمی که امروز بازی کرد مصدوم، سرماخورده و قهرکرده داشت.در دو مسابقه قبلی که نتیجه نگرفتیم زیبا بازی کردیم. این بازیکنان در حق خود کم نمی‌گذارند.

وی گفت: آمده بودیم فشار تراکتورسازی را کم کنیم. این بازی جدال قهرمان و نایب‌قهرمان فصل گذشته بود و هر دو تیم 3 امتیاز را می‌خواستند. اگر دقایق بازی کسل بود به حساسیت بازی برمی‌گشت.

سرمربی کروات سپاهان گفت: تراکتورسازی روی ضربات ایستگاهی و کرنرها خطرناک ظاهر شد. در تمرینات به این موضوع هم اشاره داشتند اما متأسفانه از همین ناحیه ضربه خوردیم. بعد از اینکه 10 نفره شدیم تراکتورسازی فشار خود را بیشتر کرد اما در همان دقایق یک موقعیت تک به تک را از دست دادیم و همان توپ بازگشت و باعث گل خوردن ما شد.

استیماچ تأکید کرد: ما این شکست را به منزله شکست تیمی نمی‌پذیریم. باز هم کار می‌کنیم تا اشتباهات‌مان را جبران کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می شود در تیم شما بازیکن سالاری وجود دارد، گفت:این وضعیت چندسالی است که در فوتبال ایران عرف شده است و تنها سپاهان نیست. خیلی از تیم‌ها در سال‌های مختلف از همین ناحیه رنج برده‌اند. آمده‌ام که در فوتبال ایران کارهای خاصی را داشته باشم تا خود به خود چنین مسائلی حل شود.

سرمربی سپاهان ادامه داد: شما شاهد بودید امروز هر دو نویدکیا را تعویض کردیم و مشکلی پیش نیامد. فوتبال ایران اگر روی برنامه‌هایی که دارد پیش برود و ادامه دهد جوانگرایی خوبی صورت خواهد گرفت و دیگر مشکلات بازیکن‌سالاری را نخواهید دید اما این کار یک دفعه نمی‌شود.

استیماچ در پایان به هواداران این تیم قول داد در بازی های لیگ قهرمانان تیمش بهتر ظاهر خواهد شد و نام ایران را سربلند می‌کند.