عبدی:خبری از تمدید قرارداد با برانکو نیست شایعه نکنید

حسین عبدی در نشست خبری خود در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز جلسه  هیات مدیره انجام شد. آقای طاهری، زادمهر و من حضور داشتیم. جلسه بیشتر در پیرامون مشکلات مالی و عدیده ای که باشگاه ها با آن روبه رو است بود. 

 وی ادامه داد: مساله بعدی مساله تیم های پایه بود و آکادمی درباره بحث استعدادیابی گزارش کاملی را به هیات مدیره ارایه دادم و یک ویدیو کلیپ. مسایلی را زیر ذره بین بردیم تا بتوانیم آنها را به صورت اجمالی حل کنیم. 

عبدی درباره کارت قرمزی که بن سون در بازی با سایپا گرفت و به کمیته انضباطی احضار شد بیان داشت: مواردی را در کمیته انضباطی بررسی می کنیم که مربوط به مشکلات اخلاقی فنی و چیزهای دیگر باشد. او یک کارت قرمز گرفته بود و هر بازیکن دیگری هم به جای  او بود کمیته انضباطی او را می خواست که توضیح دهد به چه دلیل این اتفاق افتاده است. کمیته انضباطی، کمیته فنی همه ارکان باشگاه را زیر نظر دارند تا همه بتوانند به بهترین نحو کار کنند. شاید این افرادی که به کمیته انضباطی دعوت می شوند اصلا مقصر نباشد اما باعث می شود که کارشان را بهتر انجام دهند. 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره لغوبازی تدارکاتی پرسپولیس در هلند و بازی با فاینورد گفت: ما برنامه ای برای تعطیلات نوروزمان داشتیم که یکی از آنها فاینورد بود. به دلیل اینکه در آن مقطع مسوولان باشگاه هلندی حساسیت داشتند که حتما در آن روز تعطیلی باشد نشد که بازی را برگزار کنیم. اتفاق خیلی خوبی افتاده که می توانیم به مسایل بین المللی نزدیکتر باشیم .این کار خوبی است که نه تنها در  جهت پیشرفت اقتصاد بلکه در جهت پیشرفت صنایع و ورزش اتفاق افتاده است. 

عبدی درباره شایعه پیشنهاد به برانکو و تمدید قرارداد او تاکید کرد: اولا هیچ وقت بحث درباره تمدید قرارداد نبوده آقای برانکو حرفه ای و باشگاه ما نیز  حرفه ای است او تا پایان امسال قرارداد دارد و کارش را انجام می دهد و هیچ وقت بحثی درباره تمدید قرارداد پیش نیامده است. خوشبختانه بچه ها در حال پیشرفت هستند. ما پیش بینی می کردیم که آنها بتوانند مقابل سایپا پیروزی باشند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد ما نمی گذاریم حاشیه ها به ما صدمه بزند. 

 

به گزارش کاپ،وی درباره صدور رای کمیته انضباطی برای بن سون خاطرنشان کرد: هرکسی که به  کمیته انضباطی دعوت می شود همان لحظه حکمش صادر نمی شود. کمیته انضباطی امکان دارد ضخصی را برای توضیح، تذکر و یا تنبیه احضار کند اما چکشی عمل نخواهد کرد. کمیته انضباطی برای رفع مشکلات تشکیل شده است. ضمن اینکه شاید یک بازیکن از نظر احساسی مشکل داشته باشد و با توضیحاتی که در کمیته انضباطی می دهیم متوجه آن شویم . اگر کمیته انضباطی باشگاه که یکی از ارکان باشگاه است تشخیص بدهد که باید با یک بازیکن صحبت کند و نصحیت کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره کسر  امتیاز خاطرنشان کرد: از نظر مسایل حقوقی تحت فشار هستیم البته مسایل مالی هم به ما فشار می آورد خیلی از مشکلات هست که برای گذشته بوده و ما در  حال رفع رجوع آن هستیم. اینطور نیست که همه چیز حل شده باشد اما داریم همه چیز را حل می کنیم. برخی مسایل است که به ما فشار می آورد در این راه قطعا به کمک احتیاج داریم. مردم عزیز که طرفدار این باشگاه هستند اگر می خواهند باشگاه روی پای خود بایستند باید کمتر انتقاد کنند و از برخی مسایل پرهیز کنند و فقط به فکر  حمایت باشند. همیشه باشگاه های ما درگیر مسایل مالی هستند. 

وی درباره اینکه پرسپولیس اولین باشگاهی بود که بازی های خود را رایگان کرددرباره صحیح بودن یا نبودن این کار  افزود: ما باید گام های مثبتی به سوی حرفه ای شدن در کنار مردم برداریم. برخی از سیاست ها برای این است که بتوانیم باشگاهی قوی تر داشته باشیم. برای اینکه ما بتوانیم از پتانسیل ذاتی باشگاه در بازی های خانگی استفاده کنیم این کار را کردیم حمایت مردم ارتباط مستقیم به مشکلات مالی باشگاه دارد. این موضوع در جایگاه خود می توانست تصمیمی باشد که مردم بیایند و حمایت کنند. 

عبدی ادامه داد: زمانی که مردم تمایلی به آمدن به ورزشگاه ها را نداشته باشند باشگاه ها تضعیف می شوند. البته بحث منافع باشگاه را هم قبول دارم. اگر ما زمانی ورزشگاه اختصاصی داشته باشیم هر شخصی که برای خرید بلیت پول می دهد مستقیما به باشگاه خود کمک کرده است. 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره ورزشگاه شهید کاظمی اذعان داشت: نقاط قوت و ضعف این ورزشگاه مورد بررسی قرار گرفته شده است مطمئنا ورزشگاه خوبی است و از آقای قالیباف تشکر می کنم که با درایت خود اهمیت ویژه ای به دو باشگاه پرهوادار دادند. 

عبدی درباره اظهارات مظلومی مبنی بر اینکه داوری ها به نفع یک تیم  خاص است تاکید کرد: من به همه احترام می گذارم. اگر می گوید به نفع یک تیم خاص است به حرف مظلومی احترام می گذارم. اشتباه در داوری برای تمام تیم ها از جمله ما اتفاق می افتد همانطور که فیرپلی داوری برای همه تیم ها اتفاق می افتد. داورها باید حرفه ای گری را رعایت کنند. مطمئنا آمار و ارقامی که از ابتدای فصل تا امروز برای داوری جمع کردیم نشان می دهد که به مقدار لازم در این فصل از داوری متضرر شده ایم. مطمئنم امیدوارم اگر مشکلات داوری وجود دارد به حداقل برسد. 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در هر صورت اگر این جریان بخواهد تاثیری روی داوری بگذارد خیلی بد است. هرکسی باید کار خودش را بکند مطمئنا داورها کار خودشان را می کنند ما دوست داشتیم همیشه شرایط عادلانه در داوری حاکم باشد نه اینکه به نفع ما باشد یا به ضرر ما. ما باید خودمان از برخی مسایل دوری کنیم و وارد این صحبت ها نشویم داورهای ما حرفه ای هستند و امکان دارد اشتباهاتی انجام دهند. ما خواستار این هستیم که این اشتباهات به حداقل برسد امیدوارم بتوانیم رقابت سالمی را در لیگ برتر داشته باشیم. 

عبدی درباره کسب سهمیه و قهرمانی بیان داشت: از بحران ها رد شدیم و تا اینجای کار آمدیم. الان ببینید ما کجا هستیم. به هرحال پرسپولیس هر وقت لیگ را شروع می کند هدف قهرمانی دارد اما اینکه بخواهیم قول بدهیم کار صحیحی نیست. ما تا روز آخر برای مردم کار می کنیم و وقت می گذاریم از کادر فنی گرفته تا بازیکنان و مدیریت همین هدف را داریم می توانم فقط این قول را بدهم. ما برای اینکه باشگاه پرسپولیس سربلند شود و همراه آن مردم خوشحال شوند همه کار می کنیم.