طارمی را باد کرده‌اند، فکر کرده چه خبر است!

عباس کارگر جدیدترین منتقد مهدی طارمی، مهاجم جوان پرسپولیس است که با عصبانیت بی موقعش بدجوری گوشه رینگ رفته است.

 

دفاع راست دهه 60 پرسپولیس و یکی از زحمتکش ترین بازیکنان تیم رویایی علی پروین، می گوید رفتار ناپسند مهدی طارمی در تمرین این تیم و جمله ای که رو به خبرنگاران گفته: «من بزرگتر تیم هستم و می گویم شما را بیاندازند بیرون» حاصل توجه بی دلیل رسانه ای به بازیکنانی چون طارمی است که الکی بزرگ شده اند و از نظر او حتی آنها از کوچکترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس هم کوچکترند.

 

اظهارات کارگر را در ادامه می خوانید:

 

* از وضعیت سرخپوشان اطلاعی دارید؟

- بله، متأسفانه یکی، دو روز پیش شنیدم چند تن از بازیکنان جوان و کم‌تجربه این تیم اقدام به تحریم تمرین کرده‌اند و این مسئله اعصابم را به هم ریخت. این کار زشتی بود که انجام شد و تیم را وارد حاشیه کرد.

 

* نکته اینجاست که پرسپولیس بهترین بازی‌ها را ارائه می‌کند.

- بله، تازه داشتیم از بازی‌های پرسپولیس لذت می‌بردیم و پس از سال‌ها مردم به استادیوم می‌آمدند و با شور و هیجان بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کردند اما متأسفانه این اعتصاب نشان داد بازیکنانی چون طارمی هنوز آنقدر خام و کوچک هستند که ارزش پیراهن پرسپولیس را نفهمیده‌اند.

 

* گویا طارمی هم در پاسخ به برخی خبرنگاران خودش را بزرگ پرسپولیس معرفی کرده است.

- بله، من هم شنیدم. متأسفانه طارمی را باد کرده‌اند و فکر می‌کند چه خبر است. عزیزم! تو کوچک‌ترین بازیکن تاریخ پرسپولیس هم نیستی! فکر کردی بزرگ پرسپولیس هستی و می‌توانی اعتصاب کنی؟ بازیکن باید جنبه داشته باشد. تا دو تا گل زدی فکر کردی بزرگ شدی؟ نه این خبرها نیست.

 

* با این وجود پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ شود؟

- اگر همین بازی‌ها را ارائه کند بله می‌تواند اما اگر تیم دوباره وارد حاشیه شود و یک مشت بچه بخواهند با جوانی خود تیم را خراب کنند هرگز رنگ قهرمانی را به خود نخواهد دید.