در همین رابطه با مربی تیم فوتبال استقلال اهواز تماس گرفتیم. تهامی که به دلیل فوت پسرعمویش در آبادان حضور دارد، پاسخگوی سوالات ما شد. گفتگوی تهامی با بانک ورزش را می خوانید.

 

با تعطیلی لیگ چه می کنید؟

4-5 روز استراحت کردیم و از امروز تمرینات را شروع می کنیم ولی من به خاطر پسرعمویم نمی توانم در تمرینات امروز حضور داشته باشم.

ظاهرا به همراه علی دایی از مقصران حاشیه سازی برای پرسپولیس هستید.

من برای خوردبین به واسطه اینکه پیشکسوت است، احترام زیادی قائل هستم ولی واقعا نمی دانم درباره چه موضوعی صحبت می کند. من هرجا بودم گفته ام که پرسپولیس امسال خوب بازی می کند، با اینکه استقلالی هستم ولی همیشه از این تیم تعریف کرده ام.  حتی به دوستانم گفته ام که پرسپولیس از نظر بازی، بهترین تیم لیگ است. حتی دوستانم می گویند تو که استقلالی هستی ولی من می گویم منطق را نباید فراموش کرد. درباره این صحبت خوردبین هم باید بگویم که ایشان صحبت هایش را واضح تر اعلام کنند تا بتوانم جوابش را بدهم. من درباره سپاهان واضح صحبت کردم و دیدید که بعدها ثابت شد حرفم درست بوده چون سرمربی شان را اخراج کردند، در این موضوع هم از خوردبین می خواهم صحبت هایش را واضح تر اعلام کند.

با علی دایی در این مدت صحبتی داشته اید؟

من به علی دایی افتخار می کنم، او افتخار ایران است، تنها صحبت ما هم در بازی رفت و برگشت مان بود که باهم دیده بوسی کردیم، بعد از آن به جان پسرم صحبتی باهم نداشتیم که بخواهم دنبال حاشیه سازی باشم.

شما شاگرد برانکو بوده اید؟

خیر.

پس طبیعتا نمی توانید درباره او صحبت کنید.

من اصلا راجع به برانکو صحبت نکردم، مگر برانکو حق مرا خورده یا به من بدی کرده که بخواهم راجع به او صحبت کنم؟ من به شدت برای برانکو احترام قائل هستم. من فکر می کنم خوردبین دچار مشکل شده و باید به پزشک مراجعه کند. او برود ببیند من چه زمانی راجع به برانکو صحبت کرده ام. واقعا برای او متاسفم و امیدوارم یا منظورش را شفاف تر اعلام و یا از من عذرخواهی کند.

شاید با یک تماس تلفنی با خوردبین، سوء تفاهم ها برطرف شود.

من به هیچکس زنگ نمی زنم. او بیاید و واضح جواب مرا بدهد. من در تمام زندگی ام، این تنها سالی است که می گویم پرسپولیس زیبا بازی می کند. برانکو مهمان ماست و به اندازه کافی خوب بوده که نیازی به تعریف نداشته باشد. مگر من دیوانه ام که راجع به برانکو صحبت کنم؟ یک هفته به خوردبین وقت می دهم که از من عذرخواهی کند در غیر این صورت جواب او را به شدت می دهم.