محمدرضا کشوری‌فرد در خصوص اتفاقی که روز گذشته در تمرین صبا رخ داد و به سمت امیرحسین صادقی تیر ساچمه‌ای شلیک شد، اظهار داشت: اتفاق خاصی رخ نداد البته معلوم نبود که این شلیک از سوی چه کسی بوده باشگاه پیگیر این مسئله است. به هر حال خطرناک بود و امکان داشت که صدماتی را در بر داشته باشد و صادقی شانس آورد که اتفاق خاصی برایش رخ نداد.

وی در مورد دیدار این تیم مقابل سپاهان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: تیم تمرینات خوبی را انجام داده و خود را برای این بازی آماده می‌کند. به هر حال در نیم‌فصل دوم شرایط متفاوت است و امیدواریم که همچون دیدار رفت که به پیروزی رسیدیم در این دیدار هم پیروزی را از آن خود کنیم.

مدیرعامل باشگاه صبا در مورد اینکه آیا تیم فوتبال این باشگاه می‌تواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند یا خیر، گفت: همه تیم‌ها باید برای قهرمانی تلاش کنند امیدوارم در پایان این اتفاق هم برای صبا بیفتد البته در فوتبال حساب و کتابی وجود ندارد و باید در کنار مسائل و اتفاقاتی که رخ می‌دهد شانس هم وجود داشته باشد.

کشوری‌فرد در مورد اینکه تاکنون چند درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده، گفت: 50 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است و شرایطمان نسبت به سایر تیم‌ها بد نیست.

مدیرعامل باشگاه صبا در مورد اینکه آیا پولی که علی دایی برای لباس‌های تیم هزینه کرده بود پرداخت شده است، گفت: این موضوع مشکل خاصی نیست و حل خواهد شد.