عادل نباید بازیکن ما را به تمسخر می گرفت

محمدرضا مهاجری با اشاره به متلک عادل فردوسی‌پور به محمدحسین مرادمند، مدافع پدیده در حین گزارش بازی پدیده و استقلال واکنش نشان داد. وی در این خصوص گفت: با توجه به اینکه فردوسی‌پور یکی از بزرگ‌ترین‌های رسانه در ایران است، توقع داریم که در بیان برخی صحبت‌ها دقت بیشتری به خرج دهد. اینکه بازیکنی جوان را با گفتن کلماتی، به تمسخر بگیریم، نه تنها کمکی به روحیه این بازیکن نمی‌کنیم بلکه کار خوب وی را زیر سوال برده و باعث می‌شویم تا بقیه نیز برای وی دست بگیرند.

وی افزود: مرادمند، بهترین بازی فصلش را در مقابل استقلال در بازی برگشت به نمایش گذاشت. کاش فردوسی‌پور به جای گفتن آن صحبت‌ها از ابروی شکسته مرادمند و سر شکسته خمیس می‌گفت که با وجود این مشکلات و دردها باز هم باغیرت و تعصب برای تیم‌شان به میدان رفتند و مقابل تیمی که تا بازی با ما، بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داشت، آنطور جانانه دفاع کردند و حتی بازیکنی مثل سجاد شهباززاده، فرصتی برای گلزنی نصیبش نشد.

مهاجری در خصوص روند کلی محمدحسین مرادمند و میزان رضایتش از وی گفت: ببینید در ابتدای فصل مرادمند یکی از بهترین‌های پدیده بود، اما در ادامه با توجه به دوگانگی‌هایی که برای وی در اردوی تیم ملی امید به وجود می‌آمد و البته خستگی ذهنی و بدنی ناشی از حضور در آن اردوها نتوانست کیفیت خوب خود را آنطور که باید و شاید به نمایش بگذارد اما در دور برگشت، از وی و سایر مدافعان پدیده رضایت کامل دارم. در نیم‌فصل دوم و در 6 بازی اخیر، تنها 2بار دروازه‌مان باز شده که یکی از آنها هم ناشی از پنالتی اشتباهی بود که داور برای تراکتورسازی گرفت. درکل باید بگویم که مرادمند جوانی آینده‌دار است که اگر همینطور پیشرفت کند قطعا تا سال‌ها می‌تواند دفاع تیم ملی کشورمان را نیز بیمه کند.

سرمربی تیم پدیده در رابطه با دعوت نشدن هیچ یک از بازیکنان پدیده به اردوی تیم ملی تصریح کرد: با توجه به بازیکنان دعوت‌شده به اردوی تیم ملی، به نظر من می‌شد یکی دو بازیکن از تیم پدیده حداقل به اردوی اولیه تیم ملی دعوت شوند، برای مثال از تیم ملوانی که در دور برگشت، 3 برابر ما گل خورده، 2 مدافع دعوت می‎شوند. به هر حال برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.