اما این چنین نشد. با رحمان احمدی به جام جهانی صعود کردیم و با علیرضا حقیقی در جام جهانی آبرومند ظاهر شدیم.

 

این روزها که بازی های مقدماتی جام جهانی آتی رو پشت سر می گذاریم دن گاپسار مربی فاتح تیم کی روش است چون دروازه بانان جدید پیدا کرده است. علیرضا بیرانوند، محمد رشید مظاهری، محمد رضا اخباری و این چرخه ادامه خواهد داشت. در بازی با هند با وجود اینکه علیرضا حقیقی مصدوم و علیرضا بیرانوند محروم بود دن گاسپار با اطمینان خاطر از کی روش خواست به مظاهری بازی دهد. اگر چه دروازه ایران در این بازی به طور جدی تهدید نشد اما مظاهری با اعتماد به نفس خاصی درون دروازه ایستاد و نشان داد که می توانیم روی او هم حساب باز کنیم. درست مثل علیرضا بیرانوند و علیرضا حقیقی.

دن گاسپار هم در کادر فنی کی روش مربی توانمندی است و یک بار در کلاسی که برای مربی دروازه بانان ایرانی گذاشته بود حرف های جالبی به آنها زد، بطوریکه آنها بعد از خروج از کلاس می گفتند ما هر یک – یک دن گاسپار و شاید مربی ای قوی تر از او هستیم.

 

دن گاسپار به تازگی با دعوت از نیما میرزازاد دروازه بان تیم ملی جوانان نشان داد به همین دروازه بانان قانع نیست و می خواهد به گونه ای عمل کند که خیال فوتبال ایران از وجود دروازه بان راحت شود حتی اگر کی روش و او از فوتبال ایران رفتنی شوند.

 

دن گاسپار در تمرین امروز تیم ملی شادمان بود و با ملی پوشان شوخی می کرد...