پرسپولیس هنوز چیزی به دست نیاورده است

لوکا ماریچ درباره برتری 4 بر 2 پرسپولیس مقابل استقلال در دربی هشتاد و دوم تهران گفت: می‌دانستیم که شانس پیروزی در دربی 50-50 است، اما در نهایت این ما بودیم که با برد از زمین خارج شدیم. رسیدن به این پیروزی کار ساده‌ای نبود چون استقلال تیم خوبی است، هرچند به نظرم در این بازی تیم برتر میدان به پیروزی رسید.

مدافع کروات پرسپولیس در پاسخ به این سؤال «آیا می‌توان با این پیروزی پرسپولیس را قهرمان این فصل لیگ برتر دانست»، عنوان کرد: به نظر من، پرسپولیس هنوز به چیزی دست نیافته و باید با صددرصد توان در بازی‌های باقیمانده فصل تلاش کنیم. امیدوارم در پایان فصل قهرمانی از آن ما باشد، اما تأکید می‌کنم که هنوز چهار بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده و باید بازی به بازی پیش برویم.

ماریچ این پرسش را که «فکر می‌کردید در این بازی 4 گل به استقلال بزنید؟» اینگونه پاسخ داد: در دربی هیچگاه نمی‌دانید چه اتفاقی قرار است بیفتد و اوضاع چطور پیش خواهد رفت. در دربی دو تیم بزرگ مقابل هم قرار می‌گیرند، اما ما برای کسب پیروزی خودمان را برای تقابل با استقلال آماده کرده بودیم و به هدف‌مان هم رسیدیم.

در جریان این بازی در صحنه‌ای پروپیچ، مهاجم کروات آبی‌پوشان تهرانی با محسن بنگر، مدافع پرسپولیس درگیری لفظی پیدا کرد. بنگر پس از بازی اعلام کرد که در این صحنه مهاجم استقلال به زبان کروات از الفاظ بدی استفاده کرده است. ماریچ در این باره گفت: حرف‌هایی که بین این دو بازیکن رد و بدل شده را نشنیده‌ام و نمی‌توانم قضاوتی در این مورد داشته باشم.

 ماریچ درباره هواداران پرسپولیس که در این بازی به ورزشگاه آزادی آمده بودند و جو ورزشگاه اظهار داشت: چه می‌توانم بگویم! جو موجود در ورزشگاه و به خصوص هواداران پرسپولیس و البته بازی مقابل 100 هزار تماشاگر فوق‌العاده بود. از هواداران‌مان نه‌تنها به خاطر دیدار روز گذشته بلکه به خاطر حمایتی که در طول این فصل از ما داشته‌اند، تشکر می‌کنم. امیدوارم آنها از این پیروزی لذت برده باشند چون ما به خاطر هواداران‌مان بازی می‌کنیم.