محمدی مصدوم بود اما با قدرت شکستش دادم

میثم نصیری خصوص کسب مقام نخست در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در وزن 65 کیلوگرم اظهار داشت: مسابقات خوبی بود و البته کمی مریض بودم که روی کارم تاثیر گذاشت.

وی افزود: همه خوب‌ها در این مسابقات به میدان رفتند تا برنده شوند. این مسابقات جهت حضور در المپیک بود و بحث یک عمر قهرمانی مطرح است و اتفاقی است که شاید یک بار در طول زندگی رخ دهد. به همین دلیل نیز براساس برنامه همه روی تشک می‌آیند و من هم به دنبال اول شدن بودم.

قهرمان آسیا در مورد اینکه آیا امیدوار به حضور در المپیک است یا خیر، خاطرنشان کرد: امیدوارم که بتوانم راهی المپیک شوم ولی معتقدم که هر کسی حقش است به المپیک برود. محمدی کشتی‌گیر خوبی است که البته کمی مصدوم بود و کادر فنی صلاح دید که وی روی تشک برود و در انتخابی حاضر شود. با این حال من هرچه کادر فنی صلاح بداند، انجام خواهم داد.

نصیری ادامه داد: امیدوارم کادر فنی به من اعتماد کند. من براساس فرآیند پیش رفتم ولی بر اساس نظر کادرفنی در جام جهانی هم روی تشک می‌روم. جا دارد از کادر فنی تشکر کنم که به من اعتماد کردند و مجوز حضورم در مرحله نهایی انتخابی را به من دادند.

وی گفت: حضور من در انتخابی تیم ملی برای تمامی زنجانی‌ها انگیزه‌ای شد تا آنها نیز با قدرت کار کنند و اکنون هم کسی که انتخاب شده به المپیک می‌رود تا مشخص شود همه چیز در کشتی با برنامه است.