بازی را برای پرسپولیس سخت خواهیم کرد

محمد ملکی  در مورد دیدار روز جمعه استقلال اهواز و پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: تیم ما در نیم فصل دوم روند رو به رشدی را طی می‌کند و نشان داده در مصاف با تیم‌های بزرگ یا آنها را متوقف کرده و یا برای آنها دردسرساز شده است. مطمئن باشید بازیکنان ما برای برد مصمم هستند در واقع آنها هنوز به بقا امیدوارند و می‌دانند اگر مقابل پرسپولیس شکست بخورند سقوط خواهند کرد. پرسپولیس 3 بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد که این موضوع می‌تواند بر عملکرد این تیم تاثیر بگذارد.

وی افزود: بازیکنان ما تا سوت پایان بازی مردانه می‌جنگند و بازی در ورزشگاه تختی اهواز برای پرسپولیسی‌ها بسیار سخت خواهد بود.

مالک باشگاه استقلال اهواز در پاسخ به این پرسش که در صورت سقوط آیا قصد تیمداری در لیگ آزادگان را دارد، اظهار داشت: تیم خوبی داریم و بازیکنان جوان ما در این فصل به ویژه در نیم فصل دوم ارزش‌های خود را نشان داده‌اند. قرارداد بیشتر آنها با ما سه ساله است و من مطمئنم اگر سقوط کنیم با این پتانسیل توان صعود دوباره به لیگ برتر را داریم بنابراین در صورت سقوط در لیگ آزادگان هم تیمداری می‌کنم.

ملکی در پاسخ به این پرسش که برای حفظ امتیاز استقلال اهواز حتی در لیگ یک نباید با مسئولان شرکت فولاد تسویه حساب مالی انجام دهید، گفت: قرار است در این خصوص دو هفته دیگر با مسئولان مجموعه فولاد نشستی داشته باشم اما اگر به یاد داشته باشید ما روز آخر نقل و انتقالات مسئولیت تیم را برعهده گرفتیم و اگر این کار را نمی‌کردیم سهمیه فوتبال خوزستان از بین می‌رفت. دوباره نام استقلال اهواز را در لیگ برتر احیا کردیم و با وجود آنکه حمایتی از ما صورت نگرفت اما بازهم هواداران استقلال اهواز را به ورزشگاه‌ها کشاندیم. مسئولان و مدیران مجموعه فولاد به خوبی این مسائل را می‌دانند و از نظر اخلاقی نباید از ما پولی بگیرند.