پرسپولیس دروازه بان خراب کن شده

نیما نکیسا در رابطه با عقد قرارداد پرسپولیس با علیرضا بیرانوند اظهار داشت:‌ امیدوارم بیرانوند بداند که به چه باشگاه بزرگی آمده است. این باشگاه 30 میلیون طرفدار دارد و او هم باید درک کرده باشد که در چه باشگاه مردمی و حساسی پای گذاشته است. امیدوارم با قابلیت هایی که دارد، بتواند کمک حال پرسپولیس باشد.

وی با اشاره به ناکامی سوشا مکانی در 2 سال اخیر عنوان کرد: سوشا به نظر من درک نکرده بود که به چه باشگاهی آمده است. واقعا از حق نگذریم که قابلیت هایی بالایی دارد و ای کاش خودش نیز به این توانایی ها پی برده بود. او قبل از اینکه به پرسپولیس بیاید، در فولاد فوق العاده بود اما وقتی به این تیم بزرگ آمد، شرایط بدی را برای خودش به وجود آورد. به نظرم باید 2، 3 نفر در این میان برای سوشا بزرگی می کردند.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که ممکن است بیرانوند به سرنوشت سوشا دچار شود، تصریح کرد: امیدوارم بیرانوند زمینه هایی که مکانی برای خودش به وجود آورد را تکرار نکند. قطعا سرنوشت سوشا می تواند درس بزرگی برای بیرانوند باشد تا بداند که به چه باشگاه بزرگی آمده است. این تیم سال آینده نماینده ایران در آسیا است و با مربی ای مثل برانکو کاملا قابل احترام است. کسانی که فوتبال بازی کردند،‌ می دانند که صعود پلکانی پرسپولیس دست کمی از قهرمانی ندارد.

نکیسا درباره اینکه ممکن است سوشا مکانی به عنوان دروازه بان دوم در پرسپولیس بماند، گفت: این موضوع بستگی به نظر مدیریت باشگاه دارد. من نمی دانم که سوشا یا لوبانف حفظ می شوند یا اینکه نفر جدیدی جذب می شوند. من فقط باید بگویم متاسفم که پرسپولیس در سالهای اخیر دروازه بان خراب کن شده است. معمارزاده، هوشیار، گردان و مکانی همگی قابلیت های بالایی داشتند اما چه اتفاقی می افتد که اینها موفقیت نمی شوند.  

وی در پایان افزود: البته در دوران ما اجتماع یک حرمتی داشت و مثل الان نبود که شبکه های اجتماعی حریم خصوصی برای هیچ فردی نگذاشته است. افرادی مثل سوشا مکانی که ظرفیت نداشته باشند، در نهایت اینطور می شود که یک روز آن عکس ها و یک روز آن شلوارها را از او می بینیم. در هر صورت امیدوارم بیرانوند به این معضلات دچار نشود.