برانکو: این مهاجم را برای من بگیرید!

 پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات تا به اینجای کار با جذب علیرضا بیرانوند، ساسان انصاری، سیدجلال حسینی، وحید امیری و دو بازیکن زیر 23 سال به نام‌های ابوالفضل درویش‌وند و احسان الوان‌زاده شرایط خوبی پشت سر گذاشته است، اما این تیم هنوز مهاجم نگرفته است.

پس از جدایی جری بنسون از جمع سرخپوشان و جدایی مهدی طارمی که گفته می‌شود قطعی است، برانکو ایوانکوویچ برای خط حمله خود فقط علی علیپور را دارد که به عنوان مهاجم تخصصی می‌تواند به سرخپوشان کمک کند. بازیکنی که قامت بلندی ندارد و مطمئناً نمی‌تواند جای خالی بنسون و طارمی را بگیرد، از همین‌رو سرخپوشان حداقل به دنبال یک مهاجم بلند زن هم هستند.

از بین بازیکنان داخلی زمزمه‌هایی در خصوص جذب آرش افشین به گوش می‌رسید که گویا پرسپولیسی‌ها به دلیل دور بودن این بازیکن از مسابقات در خصوص آمادگی او اطمینان ندارند. باتوجه به اینکه تمرینات پرسپولیس آغاز شده است، برانکو زودتر می‌خواهد بازیکن مدنظرش را جذب کند و مسعود حسن‌زاده بازیکن مدنظر اوست. پرسپولیسی‌ها با این بازیکن تماس گرفته‌اند، اما باتوجه به اینکه حسن‌زاده با ذوب‌آهن قرارداد دارد مذاکرات باید با باشگاه ذوب‌آهن صورت بگیرد که هنوز این اتفاق رخ نداده است.

جدایی حسن‌زاده از ذوب‌آهن تقریباً قطعی است و باید دید آیا این باشگاه برای صدور رضایت‌نامه او با پرسپولیسی‌ها به توافق خواهد رسید یا نه. جدا از حسن‌زاده، برانکو ایوانکوویچ به دنبال یک مهاجم خارجی است که باشگاه باید برای جذب این مهاجم اقدام کند.