نقل و انتقالات پرسپولیس هنوز تمام نشده است

حمید رضا گرشاسبی پس از جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این باره عنوان کرد:در این جلسه درباره آکادمی پرسپولیس و بحث یارگیری و اردوهای پیش روی تیم بزرگسالان صحبت شد.

وی درباره سخنگوی باشگاه اذعان داشت: فعلا طاهری کارها را انجام می دهد تا ببینیم بعدا چه کسی انتخاب می شود.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره نقل و انتقالات باشگاه بیان داشت: هنوز به دنبال بازیکنان جدید هستیم و اینطور نیست که نقل و انتقالات تمام شده باشد. انشاالله ترکیب تیم به زودی کامل می شود. 

گرشاسبی افزود: درحال حاضر حدود 7 بازیکن پرسپولیس در اردوی تیم ملی هستند ودر این شرایط تیم نیم بندی را باید به اردو بفرستیم.با این وجود در صورتی که برانکو صلاح ببیند تیم با همین نفرات به اردو می رود. 

وی درباره حضورش به عنوان مدیر کل حوزه وزارتی به جای بهرام افشارزاده خاطرنشان کرد: ما کارمند وزارت ورزش و جوانان هستیم و  هرجایی که به ما ابلاغ شود و ما هم احساس کنیم در هرجایی کاری از دستمان بر می آید به آنجا می رویم و انجام وظیفه می کنیم. از ما خواسته شد که به حوزه مشاوره برویم و ما هم انجام وظیفه کردیم. تفاوت این است که قبلا فقط در حوزه تهران کار می کردیم و الان در حوزه سراسر کشور فعالیت داریم. 

گرشاسبی درباره شایعات پیرامون رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس بیان داشت: در فصل گذشته تمام قراردادها روی سایت ها رفت و الان هم بحث این است که وقتی قرادادها بسته شد تاکید شود که همه باشگاه ها ریز قراردادهای خود را روی سایت ها قرار دهند. البته بعضی ها دامن می زنند که قراردادها طور دیگری بوده است ولی وزیر ورزش همیشه روی شفاف سازی تاکید دارد و می گوید باید قراردادها طوری باشد که فوتبال و خود بازیکنان ضربه نخورند. اگر قراردادها به شکلی ناگهانی بالا برود بازیکن هم احساس بی انگیزگی می کند شما دیده اید که برخی تیم ها ستاره های زیادی داشتند اما نتیجه نگرفته اند و حتی محو شدند. تلاش وزارت ورزش شفاف سازی است. 

 وی درباره شانس پرسپولیس برای قهرمانی در فصل آینده خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما این است که تیم خوب بازی کند و بعد به دنبال قهرمانی باشد. اگر تیم خوب بازی کند به دنبال آن قهرمانی هم خواهد آمد. زمانی که سال گذشته ما آمدیم تیم در رده پانزدهم بود  وکسی امیدی به تیم نداشت. مشکلات زیادی در مسیر پرسپولیس وجود داشت اما خوشبختانه تیم کارها را به خوبی انجام داد و در جدول پیشرفت کرد اگر اشتباهات داوری نبود ما قهرمان می شدیم و حتی قهرمانی را هم با امتیاز مساوی از دست دادیم. تلاش می کنیم که بازی قهرمانانه ای همچون گذشته انجام دهیم زیرا مردم  این نوع بازی را دوست دارند و می خواهند بازیکنان کم فروش نکنند و با تمام وجود تلاش کنند. شما دیدید که وقتی تیم نایب قهرمان شد 100 هزار نفر به احترام این تیم بلند شدند و پرسپولیس را تشویق کردند.

گرشاسبی درباره شرایط شکایت بازیکنان خارجی پرسپولیس از این تیم گفت: این مساله در بخش حقوقی باشگاه مطرح شد و امیدواریم به گونه ای برخورد صورت گیرد که باشگاه دچار مشکل نشود.