تنها شرط برای بازگشت ستاره به استقلال

سجاد شهباززاده که با اصرار فراوان از استقلال جدا و راهی آنالیای اسپور ترکیه شده بود، شرایط خوبی در این تیم ندارد. مهاجم آلانیای اسپور بیشتر نیمکت‌نشین بوده و مربیان این تیم فرصت چندانی به مهاجم ایرانی نداده‌اند.

 

این مسئله باعث شده بار دیگر بحث بازگشت شهباززاده به استقلال مطرح شود. در مقطع قبلی که صحبت از بازگشت شهباززاده به استقلال شد، مهاجم ایرانی آلانیای اسپور اعلام کرد شرایط خوبی در تیمش داشته و قصد بازگشت به ایران را ندارد. با این وجود، بار دیگر شایعاتی مطرح شده که این بازیکن به علت نارضایتی از شرایطش در تیم ترکیه‌ای خواهان بازگشت به ایران شده است.

 

یکی از مسئولان استقلال که تمایل نداشت نامش فاش شود، اظهار داشت: «در این مدت صحبتی مبنی بر بازگشت شهباززاده به استقلال نشده است. اگر قرار باشد این بازیکن برگردد، باید طبق قوانین نقل‌وانتقالات اروپا، قراردادش را تا دهم شهریور با آلانیای اسپور فسخ می‌کرد.»

 

اگر شهباززاده بخواهد به ایران بازگردد، پس از رامین رضاییان و مهدی طارمی سومین بازیکنی خواهد بود که قراردادش را فسخ کرده و از لیگ ترکیه به ایران باز‌می‌گردد. باید دید این شایعات در مورد شهباززاده به واقعیت می‌پیوندد یا این بازیکن در تیم ترکیه‌ای می‌ماند.