توصیه منصوریان به بازیکنان استقلال

علیرضا منصوریان که به خوبی می‌داند برای خروج تیمش از بحران نیاز به کسب 3 امتیاز در دیدار برابر پدیده دارد امروز در تمرینات حضور داشت و به بازیکنان تیمش انگیزه می‌داد. او با تشویق کردن بازیکنا و البته تذکر نکات تاکتیکی هرکاری که از دستش برمی‌آمد انجام داد تا بازیکنان شکست برابر تراکتورسازی را فراموش کنند.

 

منصوریان در جریان تمرین امروز به مهاجم تیمش می‌گفت: اینکه هم در بازی و هم در تمرین موقعیت‌های زیادی به دست می‌آورید اتفاق بسیار خوبی است و من شماها را بابت این موضوع تحسین می‌کنم اما باید دقت در زدن ضربات آخر را در تمرینات آموزش ببینید. باید فکر کنید این فرصت‌ها در 90 دقیقه بازی رسمی به وجود آمده است و نباید به سادگی از آنها عبور کنید. در طول 90 دقیقه بازی شاید اینقدر فرصت برای شما به دست نیاید که بخواهید به سادگی آنها را از دست بدهید.

 

به نظر می‌رسد شکست برابر تراکتورسازی برای هر کسی مایوس کننده باشد انگیزه علیرضا منصوریان را چند برابر کرده است و او با انرژی فراوان تلاش می‌کند تا هر چه زودتر تیمش را به جاده موفقیت برگرداند. منصوریان به خوبی می‌داند که پیروزی برابر پدیده در لیگ و نفت‌تهران در جام‌حذفی می‌تواند شرایط را برای او به حالت عادی برگرداند و بنابراین او بی‌توجه به شایعاتی که پیرامونش وجود دارد تنها به بهبود اوضاع فکر می‌کند.