بزیک: کی روش یک شکست‌خورده خسته است

ادموند بزیک در مورد پیروزی 3 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: وقتی یک تیمی حریف مستقیم خود را با چنین نتیجه‌ای شکست می‌دهد، کیفیت فنی‌اش را به نمایش می‌گذارد. به نظر من پرسپولیس نشان داد که لایق قهرمانی در فصل جاری است، ولی معتقدم این تیم نباید قهرمانی‌اش را قطعی بداند. در فوتبال ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و پرسپولیس هم باید تا آخرین هفته این‌طور بجنگد و عقب‌نشینی نکند.

وی با اشاره به درخشش سروش رفیعی در ترکیب پرسپولیس خاطر نشان کرد: قبلاً هم گفته بودم که وقتی یک بازیکن اینقدر سریع خودش را در تیم بزرگی مثل پرسپولیس جابیندازد، قطعاً یک بازیکن باکیفیت است. سروش فوتبالیست باکیفیت و تاکتیک‌پذیری است و به او تبریک می‌گویم.

بزیک درباره غیبت کمال کامیابی‌نیا در دربی تهران گفت: مطمئن باشید برانکو بهترین تصمیم را درمورد جانشین کامیابی‌نیا خواهد گرفت. ما به تیم نزدیک نیستیم، ولی او شرایط تمامی بازیکنانش را می‌داند و در این زمینه بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

مهاجم پیشین پرسپولیس راجع به چالش‌های اخیر میان کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ گفت: اگر دقت کنید، می‌بینید که کی‌روش این روزها زیاد مصاحبه می‌کند. او مثل یک شکست‌خورده خسته است و کسی که شکست می‌خورد معمولاً زیاد صحبت می‌کند!