استقلال خوزستان با قرض از مربی برزیلی در آسیا بازی کرد

علی پورکیانی در مورد پیروزی استقلال خوزستان مقابل ماشین سازی تبریز و موفقیت‌های اخیر این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: نتایج تیم‌مان را همه دیدند. یک تیم بی بضاعت هستیم که حتی قدرت خرید آب معدنی هم نداریم. با تمام این مشکلات توانستیم با کسب دو پیروزی صدرنشین گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا شویم و در لیگ برتر هم عملکرد خوبی ارائه کنیم.

وی افوزد: اگر داور عدالت را بیشتر رعایت می‌کرد می‌توانستیم مقابل الجزیره امارات نتیجه بهتری بگیریم. الفتح عربستان را با همه کارشکنی‌هایی که عربستان علیه کشورمان انجام می‌دهد شکست دادیم. در لیگ برتر وضعیت‌مان خوب است و با این مشکلات تیم پنجم جدول هستیم.

قائم مقام استقلال خوزستان یادآور شد: اگر استاندار خوزستان نبود این تیم منحل می‌شد. امیدوارم مسئولان استان به کمک تیم‌مان بیایند تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم به دلیل نداشتن وجه و پول لازم تا به این لحظه هیچ گامی برای دیدار مقابل لخویا برنداشتیم. با مسئولان مربوطه که تماس می‌گیریم هیچکسی پاسخگو نیست امیدوارم حداقل  صدای ما را بشنوند و پاسخی به باشگاه بدهند. به بازیکنان و کادرفنی با غیرتی که داریم افتخار می‌کنیم. فوتبال ایران باید قدر این سرمایه‌ها را بداند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود هزینه سفر به امارات را از طریق پولی که از مربی برزیلی تیم خود دریافت کردند تامین شده، گفت: هزینه سفر به عمان را فدراسیون فوتبال متقبل شده و هزینه‌های امارات را از طریق پولی که مربی برزیلی داد پرداخت کردیم. هزینه بلیت را به آژانس هواپیمایی بدهکاریم. هزینه هتلمان در تهران برای بازی با پیکان را بهمن روشنایی پرداخت کرد و هزینه‌هایی هم از سوی سیدسیروس پورموسوی پرداخت شده، همه تا آنجا که توانستند به شکلی سعی کردند به تیم کمک کنند. شرایط ما مثل قصه هزار و یک شب شده است.

پورکیانی در پاسخ به این سوال که قرار بود افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان رسیدن یک میلیارد پول به باشگاه را پیگیری کند، اظهار داشت: حیدری هم تلاشش را می‌کند تا به تیم کمک شود. همچنین جا دارد از کاظم طالقانی رئیس هیأت فوتبال خوزستان که زمین در اختیارمان گذاشته تشکر کنیم.

وی در پایان گفت: روز گذشته برای برگزاری یک بازی دوستانه به دعوت فرماندار ماهشهر به این شهر سفر کردیم از قمر فرماندار ماهشهر، شهردار ماهشهر، عبدالمجید باقری‌نیا  سرمربی ماهشهر و ... به خاطر دعوت از تیم‌مان و برگزاری بازی دوستانه تشکر می‌کنم.