تیم منتخب بازیکنان ایرانی این هفته لیگ قهرمانان آسیا

هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان برای ایرانی ها به پایان رسید. استقلال و ذوب آهن به پیروزی رسیدند، استقلال خوزستان به تساوی رسید و پرسپولیس شکست خورد.

 

تیم منتخب ایرانی ها در این هفته را مرور می کنیم:

 

دروازه بان:

 

وحید شیخ ویسی(استقلال خوزستان):

گلر خوزستانی ها که در دو بازی اخیر تیمش در آسیا توانسته بود کلین شیت کند البته در این بازی یک گل دریافت کرد که مقصد نبود. شیخ ویسی در دیدار برابر لخویا 2 سیو عالی داشت تا استقلالی ها در زمانی که می خواستند به گل برسند در ضد حملات غافلگیر نشوند.

 

مدافعان:

 

رابسون جانواریو(استقلال تهران):

مدافع برزیلی استقلالی ها توانست با یک حرکت عالی و به موقع از گلزنی ازبک ها در ورزشگاه آزادی جلوگیری کند که آن حرکت اصلی ترین عکس العمل رابسون در بازی بود. او همچنین دو بار دیگر حملات تیم حریف را خنثی کرد و دو بار جلوی شوت های تیم ازبکستانی قرار گرفت.

عقیل کعبی(استقلال خوزستان):

مدافع خوزستانی تیم آبی پوش اهواز در بازی برابر لخویا از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و 10 بار حملات تیم قطری را خنثی کرد. کعبی البته دو خطا گرفت و 5 دوئل را از بازیکنان حریف گرفت.

 

وحید محمد زاده(ذوب آهن اصفهان):

ذوب آهن در تاشکند توانست 2-0 برابر بنیادکار پیروز شود و اولین برد خود را جشن بگیرد. وحید محمد زاده مدافع ذوبی ها در این بازی عملکرد خوبی داشت و 11 بار حملات حریف را خنثی کرد و همچنین 5 دوئل را از بازیکنان حریف برد.

 

هافبک ها:

فرشید اسماعیلی(استقلال تهران):

فرشید اسماعیلی ستاره های این روزهای استقلال در طول بازی به جز گلی که زد، در تمام حملات تیمش تا دقیقه ای که در زمین نقش موثری داشت. او دو شانس گلزنی برای همبازیانش ایجاد کرد و همچنین 7 دوئل را از بازیکنان حریف برد.

 

مهدی رجب زاده(ذوب آهن اصفهان):

هافبک با تجربه ذو بی ها برابر بنیادکار در مجموع عملکرد خوبی داشت و بارها برای هم سایر بازیکنان و خودش موقعیت گلزنی ایجاد کرد تا در پایان عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خود کند.

شاید تنها قسمت منفی نمایش رجب زاده در دیدار برابر بنیادکار استفاده نکردن از موقعیت های گلزنی اش بود که می توانست سبزپوشان را حتی زودتر از گل بنگستون در نیمه دوم مقابل میزبان به برتری برساند.

امید ابراهیمی(استقلال تهران):

ابراهیمی هافبک چغر استقلال در میانه زمین به کمک امید نورافکن توانست وسط زمین را به سود آبی ها کند و اجازه بازی سازی به تیم حریف ندهد. ابراهیمی در این بازی 69 پاس داد که به نسبت میانگین دیگر بازیکنان ایرانی عالی به حساب می آید که البته بیش از 75 درصد آن صحیح بود. او همچنین 3 شانس گلزنی برای تیمش ایجاد کرد.

مهدی مهدی پور:(ذوب آهن اصفهان):

هافبک ذوبی ها با یک پاس عالی جری بنگستون را در موقعیت خوب قرار داد تا این بازیکن دروازه بنیادکار را باز کند و راه اولین پیروزی هموار شود. او 10 دوئل را برد 80 پاس داد که بیش از 80 درصد آن دقیق بود.

محسن مسلمان(پرسپولیس):

هافبک پرسپولیسی ها در بازی برابر الریان خوب انجام وظیفه کرد اما نتوانست مانع از شکست تیمش بشود. او 4 بار هم تیمی هایش را در موقعیت گلزنی قرار داد و البته پاس تک گل تیمش را نیز داد. او در بازی 71 پاس داد که بیش از 80 درصد آن به مقصد رسید.

 

مهاجمان:

 

علی قربانی(استقلال تهران):

مهاجم باهوش استقلالی ها  در برابر لوکوموتیو با یک حرکت یک نفره و با به هم ریختن مدافعان حریف گل زیبایی را به ثمر رساند تا ثابت کند منصوریان با بررسی دقیق در نیم فصل اول او را جذب کرده است. او البته دقت پاس بیش از 70 درصد داشت و 5 دوئل را از بازیکنان تیم حریف برد.

حسن بیت سعید(استقلال خوزستان):

مهاجم سوسنگردی استقلال خوزستان با همکاری مهدی زبیدی دیگر بازیکن سوسنگردی توانست یک پنالتی را بگیرد و خودش دروازه تیم قطری را باز کند.او البته در بازی برابر لخویا به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد. او البته سه شوت به سمت چارچوب دروازه قطری ها زد که تنها یکی از انها تور را لرزاند.