میثاقیان: پرسپولیس را شکست دهیم در لیگ می مانیم

اکبر میثاقیان درباره برتری یک بر صفر سیاه‌جامگان برابر ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: با این برد ماندن در لیگ دست خودمان است، اگر پرسپولیس را شکست دهیم، در لیگ می‌مانیم.

وی در مورد موقعیت تک به تکی که بازیکنان سیاه‌جامگان از دست دادند، تصریح کرد: بازیکنان خیلی استرس داشتند. حساسیت در انتهای جدول زیاد است و چند تیم برای نیفتادن می‌جنگند. حساسیت پایین جدول واقعا سخت و کشنده است.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در خصوص پنالتی اواخر بازی سیاه‌جامگان که از دست رفت، گفت: داور دو پنالتی برای ما نگرفت و نمی‌دانم پنالتی حریف درست بود یا نه. وقتی بازیکن حریف پشت ضربه پنالتی قرار گرفت، داشتم می‌مُردم. حالم بد شده بود و دست و پاییم سست شد. فکر کنید داور 4 دقیقه وقت اضافه گرفت که شد 7 دقیقه. شما بودید سُست نمی‌شدید؟

میثاقیان ادامه داد: با پنالتی که حریف از دست داد، پیش خودم گفتم در لیگ می‌مانیم. در آبادان هم تیم نفت پنالتی از دست داد. این دو پنالتی نشان می‌دهد که ما در لیگ می‌مانیم. همانطور که گفتم حساسیت و استرس زیاد است و شاید تا قبل از بازی با پرسپولیس سکته کنم!

وی در واکنش به این سؤال که آیا عدم انگیزه بازیکنان پرسپولیس می‌تواند به آنها کمک کند یا نه، گفت: بحث انگیزه پرسپولیس مطرح نیست، تیم ما خوب شده و بازیکنان با غیرت بازی می‌کنند. امیدوارم مقابل پرسپولیس هم پرتوان ظاهر شویم و لیگ بمانیم.