قلعه نویی: برای من و بازیکنانم نقشه کشیده اند!

شکست روز گذشته تراکتورسازی تبریز برابر سپاهان اصفهان آنها را برای رسیدن به نایب قهرمانی لیگ برتر به دردسر انداخت. آنها که روز گذشته با ترکیبی از جوان ها و باتجربه ها به نقش جهان رفته بودند حالا تنها روی یک نام متمرکز هسنتد و آن هم نفت تهران است.

شاگردان امیر قلعه نویی برای پایان دادن به پرونده 96-95 خود باید دو دیدار با تیم نفت داشته باشند.

امیر قلعه نویی پیرامون مسایل اخیر تراکتورسازی و همچنین دیدار با نفت تهران در گفت وگویی با خبرنگار کاپ، شرکت کرده که متن آن را در زیر می خوانید:

در اصفهان دعا کردم

به فوتبال اصفهان تبریک می گویم. دیروز وقتی فضای استادیوم و رفتار زیبای طرفداران سپاهان را دیدم خداراشکر کردم. آنها هم تراکتورسازی را تشویق کردند و هم به بنده لطف داشتند. دیروز دعا کردم که روزی برسد همه شهرهای ما اینگونه باشند. دیدن آن چمن و آن مدل استادیوم لذت بخش بود. 

بچگانه گل خوردیم

بازی بدی را انجام ندادیم و موقعیت های خوبی را داشتیم با آنکه دست مان بسته بود اما وقتی بازی صفر صفر بود یک موقعیت تک به تک را از دست دادیم. گل بچگانه ای خوردیم که روی کارمان اثرگذار بود. شاید آنها از لحاظ مالکیت توپ بهتر بودند اما ما طبق برنامه خوب جلو رفتیم. 

پنالتی به اشتباه گرفته شد

در بازی دیروز مهدی شریفی سه موقعیت تک به تک را از دست داد اما من از او دلخور نیستم و اتفاقابه خاطر تلاشی که انجام داد از او تشکر می کنم. ما عکسی را در اختیار داریم که نشان می دهد در صحنه پنالتی سپاهان خطا بیرون محوطه جریمه بوده و داور به اشتباه پنالتی گرفته است. این اشتباهات هم به ما ضربه زده است. 

به کرانچار تبریک می گویم

سرعت بازی بسیار خوب بود و کیفیت بالای چمن سبب شده بود تا دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند. به آقای کرانچار تبریک می گویم این برد مبارکشان باشد. تیم خوبی دارند هرچند تشکر ویژه من باید از بازیکنان خودم باشد.آنها غیرت را معنا کردند. بازیکنی مثل محمد ایرانپوریان 5 جلسه با ما تمرین نکرده و درد داشته است اما به خاطر مردم آذربایجان با آن شرایط برای تیم ما بازی کرد.

کارمان سخت است

سه امتیازی که دیروز از دست دادیم برای ما دشواری هایی را ایجاد می کند اما ما برای رسیدن نایب قهرمانی تلاش مان را خواهیم کرد و لحظه ای کوتاه نخواهیم آمد. 

بازیکنان ما اعتصاب نکردند

دو بحث داریم. یکی بحث بازیکنان است که مشکلات زیادی دارند و آنها هم درگیر مسایل مالی هستند اما هیچوقت این مسایل را با موضوعات فنی مرتبط نکردند و به عشق پرشورها تمرکز خودشان را روی کارشان گذاشتند. دیگری هم به محرومان و مصدومان ما برمی گردد. شما می پرسید که چرا بازیکنان ما مثل بازیکنان پرسپولیس اعتصاب نکرده اند.باید بگویم صبوری این بچه ها و اینکه با تمام فشارها فکر اعتصاب به سرشان نرسیده فقط یک علت دارد و آن هم مردم آذربایجان است. بازیکنی مثل خالد شفیعی که مراسم عروسی اش را در پیش دارد با آنکه به پول نیاز دارد اما ذره ای از انرژی اش را کم نمی کند. اینها ارزش است. 

آجورلو هم آستانه تحملی دارد

ماه هاست که با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنیم اما سعی مان بر این بوده که این مشکلات از خانواده بیرون نرود.آقای آجورلو در شرایط سختی به سر می برد. او هم آستانه تحملی دارد. الان جدا از بحث تمدید قرارداد بازیکنان مطالبات این فصل آنها هم مطرح است اما اینکه چه سرنوشتی در انتظار باشگاه برای فصل گذشته است را من از آن بی اطلاع هستم  و باید از مسوولان بپرسید. همه تمرکز من روی این دو بازی است.

به خاطر مردم ناراحت هستم

تمام فکرم این است که این دو هفته تمام شود و ما بتوانیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم. نگرانی هایی که شما می گویید و مردم هم دارند برای من هم دغدغه شده است. وقتی مردم را می بینم ناراحت می شوم. امیدوارم پنجره تابستانی نقل و انتقالات باز شود تا نفسی راحت بکشیم. 

ادینیو با من حرفی نزده است

نمی دانم ادینیو در مصاحبه های خود چه صحبت هایی کرده است؟ با من درباره رفتن از ایران حرفی نزده اما جا دارد بگویم او جدا از حرفه ای بودن یک جنتلمن واقعی  است. بازیکنی است که در کنار رفتارهای حرفه ای احساسات شرقی دارد. این فصل گرچه در آن فرم مطلوب نبود اما من این مساله را طبیعی می دانم و همه بازیکنان دنیا دوران افت دارند.

به دو بازی آینده یک نگاه داریم

اینکه عده ای فکر کنند ما فقط به پیروزی برابر نفت در فینال جام حذفی فکر می کنیم اشتباه است. ما به هر دو بازی یک نگاه داریم.نفت تیم بزرگی است و کادر فنی خوبی دارد. آنها هم مشکلات زیادی داشته اند اما تحت هر شرایطی حریفی دشوار به حساب می آیند. ما می خواهیم با دو برد برابر این تیم دل هواداران مان را شاد کنیم.

حتی یک پیشنهاد هم ندارم

این روزها عده ای کارشان شده شایعه ساختن درباره من اما همین جا اعلام می کنم نه تنها با  جایی مذاکره نکرده ام بلکه حتی یک پیشنهاد هم ندارم؛ چه با واسطه چه بی واسطه. 

از همه بازیکنان خواستم مصاحبه نکنند

اینکه فقط از سعید آقایی خواسته باشم صحبت نکند درست نیست. من از همه بازیکنانم خواستم کمتر مصاحبه کنند تا کسی نتواند برایشان حاشیه درست کند.

خالد به شدت ناراحت بود

چند روز قبل خالد شفیعی نزد من آمد و دیدم که چقدر ناراحت و عصبانی است. او می گفت عده ای می خواهند با خبرسازی درباره من تمرکزم را برهم بزنند. ناراحت بود که نوشته اند با پیکان قرارداد بسته است. ماموریت یک عده در این روزها این شده که خبرسازی  کنند و تمرکز ما را برهم بزنند. یک روز من امیر قلعه نویی را سیبل می کنند و روز دیگر بازیکنانم را. به بچه ها هم گفته ام که باید حواس شان جمع باشد چون عده ای برای مان نقشه کشیده اند. 

تراکتور مثل سپاهان می شود

بحث واگذاری مالکیت باشگاه جدی است و آقای آجورلو با جدیت به دنبال این مساله است و می خواهد تراکتورسازی را هم به شرایطی شبیه باشگاه سپاهان برساند تا آینده این مجموعه تامین شود.

به ماندن و رفتن فکر نمی کنم

اینکه وضعیت نقل و انتقالات باشگاه و پنجره تابستانی چه شود دغدغه بزرگ من هم هست اما الان به این مساله که خودم می مانم یا می روم لحظه فکر نمی کنم. الان فقط به دو بازی پیش رو فکر می کنم تا بعد از آن ببینیم چه اتفاقاتی خواهد افتاد.