شانس صعود استقلال برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان

استقلال تهران برای صعود نیاز به امتیاز هم ندارد و انها نباید با اختلاف 4 گل از حریف خود شکست بخورند، اتفاقی که با توجه به سد محکم دفاعی تیم منصوریان بعید است و باید به نوعی تیم منصوریان را در مرحله بعد دانست. در صورت پیروزی التعاون و لوکوموتیو تمام تیم ها 8 امتیازی می شوند و کار به تفاضل گل کشیده می شود که در آن صورت نیز استقلال در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. دو بازی این گروه را بررسی می کنیم:

التعاون عربستان - استقلال تهران

ورزشگاه حامد بن خلیفه قطر

نتیجه بازی رفت: 3-0 به سود استقلال

گلزنان: کاوه رضایی، محسن کریمی و لئاندرو پادوانی

شاگردان منصوریان که در بازی رفت موفق شدند با نتیجه 3-0 برابر التعاون پیروز شوند، درصورتیکه دیگر دیدار گروه به تساوی برسد یا الاهلی پیروز شود برای صعود تنها نباید با اختلاف 4 گل ببازند، مطمئنا تیم التعاون که نیاز به گل های زیادی دارد در این دیدار با حملات متعدد کار را شروع می کند که فرصت مناسبی برای تیم استقلال است تا بتوانند در ضدحملات به حریف عربستانی ضربه بزنند.

الاهلی امارات - لوکوموتیو ازبکستان

ورزشگاه الرشید دبی

نتیجه بازی رفت: 2-0 به سود لوکوموتیو

گلزنان: بیکماجئوف و کوتیبانوف

شاگردان کوزمین که یک امتیاز بسیار حساس برابر استقلال در دیدار قبلی به دست آوردند برای تثبیت صدرنشینی به مصاف لوکوتیو خواهند رفت، آنها در این دیدار برد می خواهند تا صدرنشینی شان قطعی شود و باخت بازی رفت در تاشکند را جبران کنند. باخت الاهلی امارات در این بازی فرصت عالی به استقلال می دهد تا با یک تساوی نیز صدرنشین این گروه شود.