واکنش عابدینی به رابطه استعفایش از  سازمان لیگ با حضورش در پرسپولیس

مدیر عامل سابق پرسپولیس اظهار کرد: مشکلات مالی باشگاه های بزرگ از جمله پرسپولیس کمر شکن است و طاهری سرپرست این تیم با مشکلات زیاد دست و پنجه نرم می کند. به نظرم وزیر ورزش و جوانان باید از مدیریت طاهری حمایت کند تا تیم پرسپولیس به روند رو به رشد خود ادامه بدهد.

وی درباره رابطه استعفایش از عضویت سازمان لیگ با حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: این موضوع صحت ندارد و من به خاطر مشغله کاری یک ماه پیش از عضویت در هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر استعفا دادم. براین اساس استعفایم ارتباطی به حضورم در باشگاه پرسپولیس ندارد. من در سازمان اقتصادی کار زیادی دارم و نمی توانم در هیئت رئیسه سازمان لیگ حضور مثمر ثمری داشته باشم.  براین اساس از عضویت هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر کنار رفتم.
عابدینی بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان پیشنهادی برای حضور در باشگاه پرسپولیس به من نداده است و در حال حاضر مشغول فعالیت در سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال هستم. همچنین از استعفای طاهری بی خبر هستم و از طریق رسانه ها متوجه این موضوع شدم.
مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره ارزیابی اش از قبول استعفای طاهری بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان، شرایط باشگاه های فوتبال را به صورت دقیق بررسی می کند و به دنبال تثبیت مدیریت و اصلاح ساختار در 2 باشگاه بزرگ پایتخت است و گودرزی چند روز پیش اعلام کرد که مدیران سرخابی به کار خود ادامه می دهند و تغییری در مدیریت 2 تیم ایجاد نمی کند.
 
وی درباره برد پرسپولیس برابر لخویای قطر عنوان کرد: پرسپولیس به علت نبود تماشاچی در خانه حریف با استرس بازی کرد. همچنین بازیکنان انگیزه زیادی در این بازی نداشتند اما شانس با آنها یار شد و در نهایت توانستند به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.
عابدینی درباره ارزیابی اش از عملکرد پرسپولیس در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: طاهری توانسته ساختار خوبی در تیم پرسپولیس ایجاد کند و همین موضوع باعث موفقیت این تیم در آسیا شده است. البته نبود بودجه کافی زنگ خطری برای مدیریت باشگاه پرسپولیس است که همین امر باعث شده که طاهری از ادامه فعالیت در این باشگاه دلسرد شود.
مدیر عامل سابق پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با استعفای طاهری مخالفت کند و شاهد ثبات در مدیریت در باشگاه پرسپولیس باشیم.