سردار ۹۰ درصد کازانی می‌شود +عکس

تردیدهایی درباره همراهی دوباره مهاجم ایرانی با قربان بردیف در تیم روبین‌کازان است اما ایزور متسشین، شهردار کازان و رئیس سابق باشگاه روبین مدتی قبل گفته بود که همه چیز به سر جای خود بازمی‌گردد. خدا را شکر دوباره آزمون را خواهیم داشت.

روزنامه اقتصاد روسیه با این مقدمه کوتاه نوشته است: انتقال آزمون یک موضوع زمانی است. سردار آزمون هم‌اکنون به همراه تیم ملی فوتبال ایران است و سپس به احتمال فراوان مذاکره خود را برای بازگشت به تیم روبین‌کازان آغاز می‌کند.

برای قربان بردیف (مربی پیشین روستوف و سرمربی فعلی روبین‌کازان که در روسیه به پدر معنوی سردار آزمون معروف است)  آزمون اولین بازیکن فهرست خریدهای پیش‌دستی اوست. بر این اساس که قربان بردیف به نوعی عامل و نماینده اصلی سردار آزمون است مشکلی در انتقال این بازیکن به روبین‌کازان ظاهر نخواهد شد.

سردار آزمون چه انگیزه‌هایی برای بازگشت به روبین‌کازان با وجود دریافت پیشنهادهای زیاد اروپایی خواهد داشت. بازیکنی که در این تیم یک ستاره و به نوعی بنر معروف روبینی‌ها بود. روبین‌کازان می‌خواهد دوباره به عرصه قهرمانی و کسب موفقیت در اروپا بازگردد. مهاجم 22 ساله‌ ایرانی که بواتنگ ( مدافع بایرن‌مونیخ) را تحقیر کرده بود گزینه خوبی برای تقویت ترکیب تیم است. او یکی از بهترین مهاجمان لیگ قهرمانان بود. بردیف در سال‌های آینده در تیم روبین‌کازان می‌تواند سردار آزمون را به مهاجم سطح بالایی همانند کوئینسی پرومس و یا هالک در تیم زنیت تبدیل کند و سپس راهی لیگ بهتری شود. به نظر می‌رسد مهاجم ایرانی بدون قربان بردیف که ارتباط خاصی با او دارد نمی‌تواند به تنهایی این کار را انجام دهد.