پشت پرده عدم حضور تراکتورسازی در ترکیه

مهدی کیانی در مورد وضعیت تراکتورسازی گفت: در روزهای خوب کنار تراکتورسازی بودیم و در روزهای سخت این تیم را تنها نمی‌گذاریم. تیم خوبی تشکیل دادیم و کادرفنی تلاش زیادی می‌کند. امیر قلعه‌نویی و کادرفنی گذشته هم زحمات زیادی کشیدند و جا دارد از آنها تشکر کنیم.  تقریبا کار تیم ما در نقل و انتقالات تمام شده است و تمرینات را دنبال می‌کنیم. امیدوارم هواداران به عنوان یار دوازدهم امسال هم به بهترین شکل عمل کنند و با حمایت از این جوان‌ها به کسب نتیجه از سوی تیم کمک کنند.

وی در مورد مشکل زمین تمرین تراکتورسازی، خاطر نشان کرد: تیمی مثل تراکتورسازی نباید مشکل زمین تمرین داشته باشد. همه باید در این شرایط سخت به تیم کمک کنند. یحیی گل‌محمدی و دستیارانش با تمام وجود تلاش می‌کنند و انگیزه آنها قابل تحسین هست. با تمام وجود افتخار می‌کنم شاگرد او هستم. امیدوارم در این وضعیت همه کمک کنند تا مشکلات کمتر شود. هوادار تراکتورسازی که در سرما و گرما کنار تیمش بوده گناهی نکرده که شرایط طوری شود که تیم نتواند به موفقیت برسد. افرادی که پشت میز هستند نباید فقط به دنبال پول باشند.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد اینکه بحث حضور تیمش در ترکیه مطرح بود اما چه شد که به تهران بسنده کردند، اظهار داشت: می‌خواستیم به ترکیه برویم اما بازیکنان تیم ما اکثر جوان و سرباز هستند به همین خاطر مشکل خروجی دارند. مسئولان باید کمک کنند تا این مشکلات کمتر شود. به هر حال با نظر کادرفنی در نهایت قرار شد به تهران سفر کنیم و تمریناتمان را در این شهر انجام دهیم. قرار است دیدارهای دوستانه‌ای هم در تهران داشته باشیم که این بازی‌ها به ما کمک می‌کند.

وی در مورد تساوی بدون گل در دیدار دوستانه روز گذشته مقابل شهرداری تبریز تصریح کرد: شهرداری روز به روز بهتر می‌شود. به این تیم و مسئولانش تبریک می‌گویم. امیدوارم مسئولان استانی از شهرداری هم حمایت کنند. تیم‌های تبریزی همه باید پشتیبان یکدیگر باشند. تراکتورسازی، ماشین‌سازی، گسترش فولاد، شهرداری تبریز و ... همه تیم‌های بسیار خوبی هستند که باید با رقم زدن نتایج خوب باعث شادی مردم شوند.