جباری به چه کار استقلال می آید؟

پس از جذب مجتبی جباری به دلیل پیشینه حضور وی در استقلال و ترک ناگهانی این تیم و رفتن مجتبی جباری به کشور های عربی علی جباری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال این انتقال را نادرست خواند و پول را عامل حضور جباری در استقلال دانست.

على جبارى درباره اینکه آیا رحمتى براى شکایت از معینى طى تماس با وى مشورتى داشته است یا خیر اظهار کرد :رحمتى هیچ تماسى با من نداشته اما بهتر است حرمت ها حفظ شود چرا که معینى پیشکسوت و همچنین عضو هیئت مدیره بوده است.

اختلاف رحمتی و معینی باید حل و فصل شود

وى ادامه داد:در هر صورت ممکن است مسئله اى بوده باشد اما باید این موضوعات در یک نشست حل و فصل شود. رحمتى بچه خوبى است و فکر نمى کنم شکایت کند و در طرف مقابل نیز معینى نباید اقدامى کند و بهتر است این مشکلات حل شود

 جبارى بیان کرد :بعید مى دانم رحمتى شکایت کند .البته رحمتى در نظر داشت در دیگر موضوعات گذشته اقدام کند اما در مورد شکایت از معینى هیچ صحبتى در میان نبوده است .به نظر من معینى هم باید معلمى کند و صبور باشد تا در یک نشست دوستانه این موضوع حل شود

 پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود :به این ترتیب رحمتى با من تماسى نداشته و اگر هم مى گرفت به او اعلام مى کردم که شکایتى نکند چرا که او جدا از اینکه بازیکن بزرگى است بچه خوبى نیز محسوب مى شود.

جباری به چه کار استقلال می آید؟

 وى درباره جذب مجتبى جبارى و اینکه گفته مى شود پیشکسوتان استقلال در نظر دارند با افتخارى جلسه اى داشته باشند تا در مورد این خرید انتقاد کنند توضیح داد :نه چنین جلسه اى در نظر نداشتیم که برگزار کنیم .به نظر من بهتر بود به جاى جذب جبارى یک بازیکن جوان و کارآمد تَر به استقلال مى پیوست .کارنامه جبارى مشخص است ،این بازیکن درست زمانى که مى توانست به استقلال کمک کند به خاطر مسائل مالى استقلال را رها کرد .چرا جبارى الان برگشته است؟ آیا این بازیکن با سوابقى که در گذشته داشته و هر بازیکن یا مربى درگیرى داشته به کار استقلال مى آید؟ جبارى مدام با اعضاى تیم در گذشته درگیر بود و اگر به ٤،٥ سال پیش بازگردیم متوجه مى شویم رفتار این بازیکن به چه شکل بوده است.

باید از جباری تست گرفته می شد

 جبارى افزود :به نظر من باید جذب مجتبى جبارى بحث کارشناسى صورت مى گرفت اما همان طور که نظاره گر هستیم این بازیکن بدون انجام تست پزشکى قرارداد امضا کرده است .چرا جبارى براى عقد قرارداد تست نداده است ؟.تمامى بازیکنانى که در یک مقطع از تیمشان مى روند به خاطر پول این کار را انجام مى دهند. اگر جبارى از نظر مالى در قطر تامین مى شد هیچ وقت به استقلال باز نمى گشت.به این ترتیب باید بازیکنى جذب مى شد که حداقل بتواند ٩٠ دقیقه در زمین بازى کند.

کاش رابسون در استقلال می ماند

 پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره جذب منتظرى گفت :حضور این بازیکن مى تواند مثمر ثمر باشد چرا که ما در خط دفاع نیاز به بازیکن داشتیم اما در مورد رابسون حیف شد اى کاش او را از دست نمى دادیم چرا که این بازیکن در کنار منتظرى مى توانست باعث شود خط دفاع استقلال محکم باشد.