واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات کی روش

مهدی تاج درباره تغییر دبیر کل فدراسیون فوتبال بیان کرد: مدت هاست که تصمیم گرفته ایم تغییراتی در فدراسیون صورت بگیرد که این تغییرات با بیانیه کی‌روش و اسدی همراه شد. البته بیانیه‌ها جدید نیست و از یک سال پیش شروع شده بود.

او افزود: همه اتفاقات فدراسیون براساس یک هدف‌گذاری صورت می‌گیرد. اسدی در فدراسیون زحمت کشیده است و امروز هم از او برای حضور در مراسم دعوت کرده بودیم اما اعلام کرد نمی‌تواند حضور داشته باشد. فردا هم قرار است اسدی برای برگزاری دادگاه CAS به سوئیس برود اما نمی‌دانم این کار را انجام می دهد یا خیر. به همین دلیل عده‌ای نگران هستند. اسدی زحمات زیادی کشیده اما برخی دوستان وی شیطنت کردند.

تاج ادامه داد: اسدی در حال حاضر به‌عنوان مشاور عالی همکاری زیادی با فدراسیون فوتبال دارد اما شیطنت‌هایی در روزهای اخیر دیدیم. همه می‌توانند انتقاد کنند، اما نباید توهین کنند. به واحد حقوقی فدراسیون فوتبال دستور دادیم که توهین‌ها و تهمت‌ها را پیگیری کنند و از آنهایی که با بی‌انصافی به فدراسیون تاختند، شکایت می‌کنیم.

تاج درباره واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات کی روش تصریح کرد: مرتب با کی روش صحبت می کنیم چراکه همه باید قانون را رعایت کنند. کی‌روش، من و سایر افراد باید براساس قانون حرکت کنیم و انتقادات همیشه وجود داشته اما این انتقادات 2 گونه است که بخشی از آن منصفانه است و عده‌ای اعتقاد دارند سرمربی تیم ملی نباید تصمیمی برای فدراسیون بگیرد که این حرف درست است و ما هم می‌گوییم مدت هاست تصمیم گرفته ایم دبیر کل را تغییر بدهیم.

او درمورد دعوت مجید جلالی به کمیته اخلاق گفت: جلالی به کمیته اخلاق احضار نشده و هیچ پرونده‌ای در این کمیته‌ ندارد.

تاج درباره غیبت بازیکنان پرسپولیس و استقلال در اردوی تیم امید گفت: با مسئولان پرسپولیس و استقلال صحبت کردم و قرار است بازیکنان این 2 تیم به تیم امید کمک کنند.

او درمورد قرعه کشی لیگ برتر بیان کرد: قرعه‌کشی لیگ هفدهم خوب برگزار شد و از بهاروند و سازمان لیگ هم تشکر می‌کنم. همه چیز خوب پیش رفت. به نظرم تاریخ برگزاری دربی هم خوب است.

تاج درباره مشکل مدرک تحصیلی ساکت برای فعالیت در سمت دبیر کلی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: او سرپرست دبیرکلی است و فکر نمی‌کنم هیچ کدام از مدارکش مشکلی داشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: شرایط خیلی خوب است و امیدوارم این روند تا سالهای دیگر ادامه داشته باشد.