بازیکنی که قرار است جای منشا را پر کند

مرتضی آقاخان در خصوص وضعیت آماده‌سازی تیم فوتبال پیکان برای لیگ هفدهم اظهار داشت: تمرینات خوبی را از ابتدای کار آماده‌سازی پیکان در دو نوبت صبح و بعدازظهر آغاز کردیم و بعد از اردوی کردان کرج هم یک بازی دوستانه خوب با سپاهان داشتیم که در اصفهان به نتیجه مساوی رسیدیم.

هافبک – مهاجم پیکان درخصوص نقل‌و‌انتقالات این تیم و جایگزین کردن بازیکنان به جای منشا و نعمتی گفت: ما دو بازیکن خوب و تاثیرگذار را از دست دادیم اما باشگاه بازیکنان خوب و جوانی جذب کرده که قطعا جای خالی آنها را پرکرده و بازهم با صلابت و قدرت در لیگ حضور پیدا خواهیم کرد.

وی افزود: قطعا این بازیکنان کنار بازیکنان قبلی پیکان همه به دنبال موفقیت تیم و کسب نتایج خوب در لیگ هستند و همه می‌خواهند با تمام وجود در این زمینه سهیم باشند. یکی از این بازیکنان خوب بختیار رحمانی است که بازیکن با کیفیتی است که قطعا هرچه بیشتر در پیکان جا بیفتد می‌تواند به پیکان کمک کند.

آقاخان درباره شرایط خودش در پیکان و اینکه به نظر می‌رسد قرار است جای منشا را در نوک خط حمله پر کند، تصریح کرد: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و اگر هفته‌های آخر لیگ را به خاطر مصدومیت از دست نمی‌دادم روند خیلی بهتری را درفصل پیش تجربه می‌کردم.

وی ادامه داد: روز به روز در حال بهتر شدن هستم به پیشرفت فکر می‌کنم و آمادگی‌ام خوب است. قبلا هم گفتم در مورد اینکه کجا بازی کنم نظر آخر را کادرفنی می‌دهد اما اگر قرار باشد به خواسته آقامجید در نوک حمله بازی کنم با تمام توان کارخواهم کرد چون امسال حسابی دنبال پیشرفت و رسیدن به خواسته‌ها و اهداف خودم هستم. خدا را شکر در بازی با سپاهان هم توانستم وظیفه‌ام را به خوبی انجام دهم و اولین گل فصلم را برای تیم به ثمر برسانم.