اظهارات متناقض پیشکسوتان درباره شکست استقلال و تیم امید

در استقلال امروز و در راس این تیم خیلی ها با کمیته انضباطی می جنگند. آنها بر این باور هستند که شکست هفته اول استقلال تماما تاثیر حکم کمیته انضباطی بوده است اما در این میان هستند کسانی که به وزن حرکتی بسیار پایین استقلال اشاره دارند و بازیکنان این تیم را اصلا آماده ندیده اند . در واقع عدم آمادگی نامدارها از درون دروازه تا نوک حمله در آبادان دیده شد و این موضوع اتفاق خوبی نبود.

در میان کادر فنی اما خرمگاه و بهتاش فریبا این نکته را دیدند.

بهتاش فریبا به گفت: در نیمه اول بسیار بد بودیم ، در نیمه دوم بهتر شدیم اما هنوز خیلی کار داریم. محمد خرمگاه هم در جمع خبرنگاران اعلام کرد بهانه ای نداریم و باید جبران کنیم. با این وجود علی منصوریان به عنوان فرمانده کادر فنی این اعتقاد را ندارد یا اگر دارد آن را رسانه ای نمی کند. او با تمام قوا با کمیته انضباطی و فدراسیون در حال جنگ است غافل از اینکه بازیکنان تیمش در مقایسه با بازیکنان آبادان روی زانو راه می رفتند.

پرویز برومند حرف جالبی در این رابطه می زند، او می گوید: هر دو طرف بهانه می آورند و سعی دارند باخت تیمشان را زیر شلوغ کاری ها پنهان کنند. هم تیم امید بهانه می آورد و هم استقلال. این حرف برومند در نوع خود جالب است و باید روی آن فکر کرد چون در تمام این مدت هیچکس نتوانست و فرصت نکرد در مورد تیم امید و حذف ناباورانه آن انتقادی را مطرح کند.

در مورد استقلال هم نقدها بسیار کم بوده اند. در واقع به نظر می رسد دو طرف عامدانه این جنگ زرگری را ادامه می دهند تا در گذر زمان و حافظه تاریخی ضعیف ایرانی ها  شکست را به باد بسپارند و از اول شروع کنند. همانطور که طباطبایی به صراحت اعلام کرد که استقلال شاداب نبوده و مشکل داشته است و یا علیرضا اکبرپور که اعلام کرد فدراسیون با این کار برای تیم امید بهانه جور کرد.