وعده ساکت به طلبکاران باشگاه نفت

علیرضا بیرانوند و غلامحسین حسنوی، دروازه بان و مربی سابق تیم نفت تهران که جزء مهم ترین طلبکاران این باشگاه محسوب می شوند، ظهر امروز(دوشنبه) برای پیگیری مطالباتشان به دفتر محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال رفتند.

حسنوی اظهار داشت: ساکت به من و بیرانوند قول داد که تا پایان هفته جاری، بخشی از مطالباتمان پرداخت شود. برهمین اساس ما هم صبر می کنیم تا این وعده عملی شود در غیر این صورت احتمال دارد بحث پیگیری طلبمان از باشگاه نفت را در فیفا پیگیری کنیم.

او ادامه داد: از مسئولان فدراسیون فوتبال تشکر می کنم که پیگیر پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان سابق نفت تهران هستند و امیدوارم این وعده ساکت تحقق یابد. باشگاه نفت برای دریافت مجوز بازی بازیکنان جدیدش حدود 200 میلیون تومان پول نقد و 2 میلیارد چک تضمینی در اختیار کمیته انضباطی قرار داده و قرار است مطالبات ما از همین طریق پرداخت شود.

مربی سابق تیم نفت تهران در پایان خاطرنشان کرد: از طرفی نفت  تا 15 شهریور فرصت دارد برای دریافت مجوز حرفه ای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مجوز بگیرد. مسئولان این باشگاه باید تمام بدهی ها را پرداخت کنند تا بتوانند چنین مجوزی بگیرند. این موضوع ما را امیدوار می کند که  پس از 2 سال بتوانیم طلبمان را از نفتی ها بگیریم.